Pedi Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Hva med å handle litt kjøreglede nå før jul? Min 530DAT må vike pga 4 unger, barnevogn etc.... http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... KT7Q074081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Fin bil da... 218hk? er denne chipet? er litt ute etter en slik,men først må jeg selge M3'en min..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Denne har fått omprogrammert styresentral ja.. Det er gjort av Flissundet motorteknikk. Norges beste tør jeg påstå, derfor er det gjort der. Motor og gir jobber sammen som en drøm nå. Orginal programvare (faktisk helt ny fra BMW Norge) er tatt vare på. Ny frontrute, nye foringer og stag i bakstell, nye sportsdempere gjør kjøreturen mer morsom... Å kjøre med 20" merkes ikke på denne bil - er en drøm, og de rigger bra på bilen. Skal få tatt noen skikkelige bilder så fort jeg får sjangs, de bildene som ligger nå er ikke bilen verdig. her er et par gamle bilder av den, litt skitten desverre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg