Infinity Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Har en Rieger Infinity fanger til e36 som står på bilen min nå, men har kjøpt seidel front som skal på nå i helgen. På første bildet er den blå, er sort nå. Den har en del småskader i glassfibern men kan fint brukes som den er som f.eks vinterfanger, ellers er det jo mulig å fikse med litt glassfiber og sparkel om man gidder det. Bud? 17" på bildet vurd også solgt. De er 8*17" Centra felger, som fyller veldig godt ut i hjulbuene på e36. Noe ymse dekk på de nå, men to bra 205/40/17 står på foran. Liten bulk i en felg på innsiden, men ingen risting. Noe småsår i felgene men ser greie ut! Bud? Har også 1 komplett varmeregister til e36. Uten ac. Bud? Ønskes kjøpt/byttet: Angel Eyes, røde/hvite baklykter. Evt skinnseter, eller vanlige seter med fine dørtrekk til coupe.
RobertN Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 kan jo begynne jeg da med 1000kr på fangern
Infinity Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Det er greit det hvis du kommer å henter den, med forbehold om at ingen byr mer før du har vært her;)
RobertN Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Hvis jeg kommer kjører i morgen kl 10 fra langesund bruker jeg 1time men når jeg kjører kl 10 hvis det kommer et bud kl halv 11 da klikker jeg i vinkler her altså. Men jeg er i sandefjord kl 11-1130 så ringer jeg deg så møtes vi?
Infinity Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Hehe nei så firkanta er jeg da ikke, har du dratt er den din;) Ska te lakkern med bilen imorra fra 10 tiden, så da må du evt komme dit(Våle), ellers må du nesten vente til jeg er hjemme derfra. Send meg evt en mld på nr jeg skrev over så kan jeg si fra når jeg er kommet hjem.
Infinity Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Rieger fanger solgt til og hentet av RobertN!
RobertN Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Da var jeg hjemme igjen ja, takk for handelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå