Gå til innhold

Rieger infinity fanger++ til e36 selges +noe ø.k.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Rieger Infinity fanger til e36 som står på bilen min nå, men har kjøpt seidel front som skal på nå i helgen. På første bildet er den blå, er sort nå. Den har en del småskader i glassfibern men kan fint brukes som den er som f.eks vinterfanger, ellers er det jo mulig å fikse med litt glassfiber og sparkel om man gidder det. Bud?

17" på bildet vurd også solgt. De er 8*17" Centra felger, som fyller veldig godt ut i hjulbuene på e36. Noe ymse dekk på de nå, men to bra 205/40/17 står på foran. Liten bulk i en felg på innsiden, men ingen risting. Noe småsår i felgene men ser greie ut! Bud?

Har også 1 komplett varmeregister til e36. Uten ac. Bud?

Ønskes kjøpt/byttet: Angel Eyes, røde/hvite baklykter. Evt skinnseter, eller vanlige seter med fine dørtrekk til coupe.

2jdldcu8eas4azkpx30t.jpg

yh8tjss88preee2tg8fj.jpg

j8in13r64t23tqbiwf2h.jpg

Skrevet

Hvis jeg kommer kjører i morgen kl 10 fra langesund bruker jeg 1time men når jeg kjører kl 10 hvis det kommer et bud kl halv 11 da klikker jeg i vinkler her altså.

Men jeg er i sandefjord kl 11-1130 så ringer jeg deg så møtes vi?

Skrevet

Hehe nei så firkanta er jeg da ikke, har du dratt er den din;) Ska te lakkern med bilen imorra fra 10 tiden, så da må du evt komme dit(Våle), ellers må du nesten vente til jeg er hjemme derfra. Send meg evt en mld på nr jeg skrev over så kan jeg si fra når jeg er kommet hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...