garrasjen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 ARP+MLS 3,5mm 5 lags pakning til M50 selges samlet. Pris 5190,- Loctite spes. spray til pakning følger med på kjøpet. Kan hentes i Drammen eller sendes i posten. André tlf 40214919
garrasjen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Har Bare ARP og liggende hvis noen skal ha det Julepris er 1990,- Etter nyttår går prisene opp til 2390,-
Singda Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 vill påstå dette er en god pris:) hadde ikke jeg bestilt akkurat det samme for litt siden hadde jeg kjøpt dette kittet. får som oftest ikke både mls å arp til under 6k i norge nytt.
garrasjen Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 vill påstå dette er en god pris:) hadde ikke jeg bestilt akkurat det samme for litt siden hadde jeg kjøpt dette kittet.får som oftest ikke både mls å arp til under 6k i norge nytt. Ja, jeg mener dette er en god pris + at jeg faktisk har delene her på lager, så det er ikke mer ventetid enn den tiden posten bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå