garrasjen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Rustfritt T3-topmount grenrør til M20 selges. Type XS-turbo. Nytt/ubrukt med pakninger. Kreves noe mod. for å bruke dette i E30, E34 osv. Pris 1290,-
Anders_w Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 hva slags modifisering sakker vi om da? for og få det i e30? og hvorfor trengs det mod? elendig passform? mvh
D.Toft Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 hmm, xs? nja skeptisk, sveiseperler som ligger løst, og flakser i turboen og havererer den... betaler heller litt for kvalitet..
garrasjen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 hva slags modifisering sakker vi om da? for og få det i e30? og hvorfor trengs det mod? elendig passform? mvh Man må jo flytte spylertanken blandt annet Det blir trangt mellom rammevange og nedre bøy, men en liten rapp med hammern på kanten av vangen så har du god plass Dette er jo et billig rør, så litt filing i bolthull osv kan man jo påregne. Når det kommer til løse kuler i sveis ser jeg ikke tegn til det, så i forhold til prisen er det jo et billig alternativ til å sveise selv. Du får ikke skjært ut flenser og kjøpt rør til denne prisen her i norge ihvertfall. Skal ingen ha får jeg bare spare det til en sur 320 som trenger hjelp
e30 tic Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 hmm, xs? nja skeptisk, sveiseperler som ligger løst, og flakser i turboen og havererer den... betaler heller litt for kvalitet.. hvor mye legger du i ordet "litt" mer? et slikt grenrør som dette kan jo feks bli ditt for ca 5 ganger mer, i svart stål da selvsagt
D.Toft Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 litt? jo, betaler heller 5tusen for ett grenrør som man vet har bra kvalitet, og ikke noe kina drit, det er min mening, ka skal man med ett billig chrome grenrør som havererer turboen din, eller sprekker opp i sveisene? bedre da å betale 5tusen for ett grenrør som virker.. og ikke ødelegger turboen din, eller sprekker i sveisene
garrasjen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Sier ikke at dette er er super rally SS GT grenrør.... Men for en som skal bygge en snill 320-325 turbo og ikke knotre sammen et selv av et gammelt tørkestativ holder dette fint. Grunnen til at jeg selger det er en økning på et par hundre prosent i HK budsjett, noe som igjen krever et rør som tåler masse + passer til større vifte.... Skal ingen ha det er det greit, men trenger ikke diskutere hva som kan skaffes til 5000,- når vi snakker om 1290,- her
e30 tic Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Sier ikke at dette er er super rally SS GT grenrør....Men for en som skal bygge en snill 320-325 turbo og ikke knotre sammen et selv av et gammelt tørkestativ holder dette fint. Grunnen til at jeg selger det er en økning på et par hundre prosent i HK budsjett, noe som igjen krever et rør som tåler masse + passer til større vifte.... Skal ingen ha det er det greit, men trenger ikke diskutere hva som kan skaffes til 5000,- når vi snakker om 1290,- her var ikke det som var planen heller, er helt enig med deg. du selger et svin billig grenrør, og sammen med di rette delene fra "skroten" har man et meget billig turbo prosjekt! et skikkelig grenrør prioriterer man etter motor til feks 25lapper er bygd, sprut og tenning til 20lapper, turbo til 10 og osv.. U get the point
thorbis Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hva ere som må gjøres for og få det til og passe i e30 a? mvh thorbjørn
Pilsen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Flytte spyletanken også er det trangt mellom vange og grenrør!
e30 tic Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 ligner jo mistenkelig på slikt jeg har.. dere kan se i tråden min om dere gidder, står beskrevet forskjellig ang passform der. ble forresten bremset over 500hk med et slikt nylig på m20b25.
ehrnst Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 dette er vek i utgangspunktet en proturbo.fi - kopi å skal etter hva jeg har hørt være av ganske så god kvalitet. designet er også bra
garrasjen Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ligner jo mistenkelig på slikt jeg har.. dere kan se i tråden min om dere gidder, står beskrevet forskjellig ang passform der.ble forresten bremset over 500hk med et slikt nylig på m20b25. He he.... Det er det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå