Gå til innhold

Rustfritt T3-grenrør til M20 selges, julegave til deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, xs? nja skeptisk, sveiseperler som ligger løst, og flakser i turboen og havererer den... betaler heller litt for kvalitet..

Skrevet
hva slags modifisering sakker vi om da? for og få det i e30? og hvorfor trengs det mod? elendig passform?

mvh

Man må jo flytte spylertanken blandt annet 8)

Det blir trangt mellom rammevange og nedre bøy, men en liten rapp med hammern på kanten av vangen så har du god plass :wink:

Dette er jo et billig rør, så litt filing i bolthull osv kan man jo påregne.

Når det kommer til løse kuler i sveis ser jeg ikke tegn til det, så i forhold til prisen er det jo et billig alternativ til å sveise selv. Du får ikke skjært ut flenser og kjøpt rør til denne prisen her i norge ihvertfall.

Skal ingen ha får jeg bare spare det til en sur 320 som trenger hjelp :D

Skrevet
hmm, xs? nja skeptisk, sveiseperler som ligger løst, og flakser i turboen og havererer den... betaler heller litt for kvalitet..

hvor mye legger du i ordet "litt" mer? et slikt grenrør som dette kan jo feks bli ditt for ca 5 ganger mer, i svart stål da selvsagt

7f9qw7bbn0xqczjhnqo6.jpg

Skrevet

litt? jo, betaler heller 5tusen for ett grenrør som man vet har bra kvalitet, og ikke noe kina drit, det er min mening, ka skal man med ett billig chrome grenrør som havererer turboen din, eller sprekker opp i sveisene? bedre da å betale 5tusen for ett grenrør som virker.. og ikke ødelegger turboen din, eller sprekker i sveisene

Skrevet

8) Sier ikke at dette er er super rally SS GT grenrør....

Men for en som skal bygge en snill 320-325 turbo og ikke knotre sammen et selv av et gammelt tørkestativ holder dette fint.

Grunnen til at jeg selger det er en økning på et par hundre prosent i HK budsjett, noe som igjen krever et rør som tåler masse + passer til større vifte.... :wink:

Skal ingen ha det er det greit, men trenger ikke diskutere hva som kan skaffes til 5000,- når vi snakker om 1290,- her :roll:

Skrevet
8) Sier ikke at dette er er super rally SS GT grenrør....

Men for en som skal bygge en snill 320-325 turbo og ikke knotre sammen et selv av et gammelt tørkestativ holder dette fint.

Grunnen til at jeg selger det er en økning på et par hundre prosent i HK budsjett, noe som igjen krever et rør som tåler masse + passer til større vifte.... :wink:

Skal ingen ha det er det greit, men trenger ikke diskutere hva som kan skaffes til 5000,- når vi snakker om 1290,- her :roll:

var ikke det som var planen heller, er helt enig med deg. du selger et svin billig grenrør, og sammen med di rette delene fra "skroten" har man et meget billig turbo prosjekt! 8)

et skikkelig grenrør prioriterer man etter motor til feks 25lapper er bygd, sprut og tenning til 20lapper, turbo til 10 og osv.. U get the point :wink:

Skrevet

ligner jo mistenkelig på slikt jeg har.. dere kan se i tråden min om dere gidder, står beskrevet forskjellig ang passform der.

ble forresten bremset over 500hk med et slikt nylig på m20b25.

Skrevet

dette er vek i utgangspunktet en proturbo.fi - kopi å skal etter hva jeg har hørt være av ganske så god kvalitet.

designet er også bra

Skrevet
ligner jo mistenkelig på slikt jeg har.. dere kan se i tråden min om dere gidder, står beskrevet forskjellig ang passform der.

ble forresten bremset over 500hk med et slikt nylig på m20b25.

He he.... Det er det samme :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...