E34olsen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 eg har et kjempe el problem med speedometer kasseten min. det er ikke en dam shit som fungerer. alt slutter plutselig å fungere sånn helt ut i det blå... noen andre som har vert ute for denne "fenomenet" ???? hadde vert ufattelig takknemmelig om noen har svar på dette også noen som vet kosn det e å putte en 535 12V nedi motor rommet i en 520 24V ?? i henhold til ledninger..
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 bare speedometer som slutter å funke? Da kan det jo være kontakten bak på Diffen din! Skal ikke si dette sikkert
E34olsen Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 ikke en dam shit då snakker vi alle instrumentene....
Kaptein Vom Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Bytt hele instrumentet, det hender at de går istykker
Heen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 sjekka om det er sikringa som har gått? Hadde et kjempe problem på min E30 med dette. Det er i orden nå Sikringa gikk rett som det var. i mitt tilfelle, sikring 10
kbteknik Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 det er stikkene bak på intrumentet der blir dårlige.. bare bytt instrument. har et liggene hvis du trenger.. det er ikke noe problem å legge i en sån motor, jeg har elektrisk diagram til det.. men hvorfor det? 211 hester og en kjempe stålblokk.. den er tung som et hus! hadde helre tatt en m50b25 , den veier mye mindre og nesten samme hester.. og det elektriske passer rett på..
Aroid Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 det er stikkene bak på intrumentet der blir dårlige.. bare bytt instrument. har et liggene hvis du trenger.. det er ikke noe problem å legge i en sån motor, jeg har elektrisk diagram til det.. men hvorfor det? 211 hester og en kjempe stålblokk.. den er tung som et hus! hadde helre tatt en m50b25 , den veier mye mindre og nesten samme hester.. og det elektriske passer rett på.. Hvorfor M50B25? den er bare lat i forhold til en godt vedlikholdt M30 B35. 3.5 har meir nm og meir hk. å M50B25 har stålblokk den også. M50B25 192hk og 250nm M30B35 211/218hk og 320/340nm med eller uten kat.
E34olsen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 eg har sjekket sikringer og kontektene bakpå.. men det ser ut som eg må bytt hele greien ja.. og dette med en 2.5 24V e ikkje noe serlig atraktivt. eg vill heller ha mere dreiemoment så eg slipper å gi noe serlig gass... men takker for svar sålangt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå