mrmpower Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 jeg har et fjuskeproblem, for en stund siden bynte bilen å gå urent på tomgang, så ble det til at den bynte å "dø" ut når jeg kjørte. så igår ble den helt umuli å kjøre, den ville ikke opp på turtall, hver gang det kom en motbakke måtte jeg ned i 2 gear for og komme meg opp, noen som har et tips??
Arild G. Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 er vel greit å få tatt en diagnosetest for å se om det dukker opp noe gæli.
mrmpower Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 skal prøve å skifte ut bensinfiltret på mandag , skiftet luftrykksmåleren isted, men det hjalp ikke, var ikke den som var ødelakt da iallefall prøve å sjekke om det er bensinfiltret som er "gåent":D det er låv og håpe, er sikkert en liten bagutell, men hvilken bagutell er det
steinar84 Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 går bilen på alle sylynderene? sjekke plugger/ledninger/ diagnose er ikke dumt. om den ikke går på alle 6 hører du det godt.
mrmpower Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 den går på alle 6 ja, bare at den ikke vill opp på turtall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå