austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 HJELP Får etpar tre KRAFTIGE bankelyder når jeg kjører, så er det stilt noen kilometer så kommer det tilbake og skremmer vannet av meg.Hadde billen jekka opp i går men fant ikke noe løst eller slakk noe sted... Snurra alle hjula,og de gikk fint og uten ulyder.Sjekka også kardangen for ødelagte kryss, og snurra begge bakhjula med kløtsjen inne og gjennom alle girene,heller ingen lyd.....nå MÅ jeg få fixa dette siden madammen skal ha bilen noen uker mens jeg er borte. Tips??
ReBell Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Hadde samme sympotmene som på din bil, på min tds. Der var løsningen så enkel som at innmaten i bakre eksos var løs... Fikk skikkelig slamrelyd med banking osv. Selve opphenget på potta var også løst så den hang og slamret.
en325ic Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 er ikke tårnlagran bak som er gåen? da er d stilt på vanlig vei strax du kommer på ujevn vei slamrer d!
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Hadde samme sympotmene som på din bil, på min tds. Der var løsningen så enkel som at innmaten i bakre eksos var løs... Fikk skikkelig slamrelyd med banking osv. Selve opphenget på potta var også løst så den hang og slamret. har ikke tro på at det kan være så enkelt......lydene er så kraftige at jeg kjenner dem i stolen,men ikke i rattet......
austrheimarrrrrrr Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 HJELP Får etpar tre KRAFTIGE bankelyder når jeg kjører, så er det stilt noen kilometer så kommer det tilbake og skremmer vannet av meg.Hadde billen jekka opp i går men fant ikke noe løst eller slakk noe sted... Snurra alle hjula,og de gikk fint og uten ulyder.Sjekka også kardangen for ødelagte kryss, og snurra begge bakhjula med kløtsjen inne og gjennom alle girene,heller ingen lyd.....nå MÅ jeg få fixa dette siden madammen skal ha bilen noen uker mens jeg er borte. Tips?? Problemet er nå løst;Det var venstre bærearmsforing som var utslitt og "på vandring".Verkstedet brukte 15-20 min for å finne det ut,og de har mer og bedre utstyr enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå