Anderslien Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 I kveld klarte jeg å ødelegge eksosanlegget mitt. Var sinnsykt mye snø så jeg gikk oppi alle steder og jeg manglet noen eksosfester. Har ikke mellompotte, men bakpotta er like fin, men jeg har lyst til å koste på meg ei ny mellompotte og ei bakpotte. Noen annbefalinger til noe ikke alt for dyrt som ikke bråker noe særlig?
Eika Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 en kamerat har bare mellompotta og han har fått fram v8 lyden skikkeligt uten atte det bråker noe spess
Anderslien Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Nei, jeg vil nok ha bakpotte. Du vet ikke om noe sett med mellompotte og bakpotte? Vet at supersprint har noe, men er så sinnsykt dyrt.
eriklepe Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 monterte simons på min 530. billig anlegg og helt ok lyd. Bra passform, og holdbarheten er bra. er 4-5 år siden jeg montert på min e30 og det lever i beste velgående enda.
Anderslien Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 monterte simons på min 530. billig anlegg og helt ok lyd.Bra passform, og holdbarheten er bra. er 4-5 år siden jeg montert på min e30 og det lever i beste velgående enda. Okei. Hvem er forhandler av det da? Bilxtra vet jeg er det, men noen fler?
Anderslien Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Tror det blir til at jeg kjøper meg et originalt eksosanlegg fra koed. Billigst og best det
Eika Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 hvis du skal ha orginalt så kan jeg se om jeg fortsatt har mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå