Frode_E30 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Kjøpt av Norman på www.trimchip.com Forsinker tenning og Får maks ytelse ut av de originale dysene. Kjøpt i år for 2000,- Har kvittering og alt. Selges for 1000,-
EivindG Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 er det chipen eller er den på en hjerne?? er intr..
Frode_E30 Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Hjernen står skrudd fast over hanskerommet. Den står nå i hjerne, men tenkte jeg skulle selge kun chip. Kan selge med hjernen for noen hundrelapper ekstra. NB: passer ikke 88+ motorene!
conan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 jeg har en 86 325 som er bygd om til turbo intercooler. er det vanskelig og sette den inn i hjernen da?
Azeton Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 jeg har en 86 325 som er bygd om til turbo intercooler. er det vanskelig og sette den inn i hjernen da? Det er ikke vanskelig. Du ta ut hjernen og skru ut noen skrue osv. så må du fra hverandre noen plater. plukke ut den gamle chippen. Passe på at du tar den rett ut! lite skru jern hver sin side går bra. Same gjelder når chip skal inn. Pass på at du legget et jevnttrykk over hele chippen og ikke bøyer/knekker noen pinner. Så gjenstår det bare å sette den inn og prøve
conan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Følger det med noen mont annvisning med chippen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå