Brekke Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Lvl 55 mage og en warrior i rundt lvl 30 eller no Accounten er TBC aktivert og det er 462 gold. serveren = Executus på magen, men det er bare å migrate 1 månde spille tid ^^ Tenkte meg kanskje en 500 kr jeg eller no. siden spella kosta meg 400 og 1 månde spelle tid var 100kr, så da blir jo charen gratis ^^ Orginal coverne til spilla kan også følge me Tenkte å prøve meg her ^^ trenger penger sårt
conan Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Lvl 55 mage og en warrior i rundt lvl 30 eller noAccounten er TBC aktivert og det er 462 gold. serveren = Executus på magen, men det er bare å migrate 1 månde spille tid ^^ Tenkte meg kanskje en 500 kr jeg eller no. siden spella kosta meg 400 og 1 månde spelle tid var 100kr, så da blir jo charen gratis ^^ Orginal coverne til spilla kan også følge me Tenkte å prøve meg her ^^ trenger penger sårt Ehhhhhh, hva i all verden er dette for noe????
-Lasse- Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Ehhhhhh, hva i all verden er dette for noe???? Hehe.. World Of Warcraft. Online spill: http://www.worldofwarcraft.com/index.xml
Brekke Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 haha, er det mulig xD ANNET selges : Er et online spill ja. Lyngdyret, prater me deg så fort jeg ser deg på msn. så nei det er ikke solgt enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå