Ljos Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Hei! Jeg har en e39 525TDS 143hk som jeg ønsker litt mer futt i. Noen som har noen anbefalinger. Har hørt at chip skal være bedre fordi den justere drivstoffmengde og luft, mens en "box" bare justerer drivstoffet. åpen for alle tilbakemeldinger..
rhagen81 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Har du automat?vill uansett anbefale chip istendfor boks,da blir det riktig for bilen din.Bokser blir ikke så bra.
Ljos Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 Det er automatkasse ja.... Hørte med bergenbilelektronikk tidligere i uken og de anbefalte chip. Tenkte jeg skulle høre her på forumet før jeg slo til.. Vet noen hvor stort forbruket skal ligge normalt på en sånn bil? evt. med og uten chip?
worms Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 ring til Norman leivesta . www.trimchip.com . han har peiling på chiping
Ljos Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 skummet igjennom nettsiden deres og fant denne påstanden: TDS? Har du TDS-utgave? Her er det mye å hente i dreiemoment og ytelse! http://www.trimchip.com/test/promo/BMW-info.shtml Ringer dem i morgen...spent på hva de mener med det. Det meste jeg har sett av økning er 175hk. takk for tipset!
Bonden Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Di oppgir 180hk 360Nm for din motor ,regn med en del mere røyk ut av tuten etter oppgradering.
Ljos Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Det må jeg si... Tror ikke jeg har fått så god service før hos noen andre som hos Trimchip.com anbefales på det sterkeste å ta en telefon til de visst det er noe du lurer på ang. chipping eller teknisk generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå