howie Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 På min 520i (E34) har låsen til bagasjerommet aldri fungert. Altså det har aldri vert mulig og låse det. Her en dag tenkte jeg og skru det av for og fikse det, og jeg begynner med og nappe ut alle ledninger til ryggelys og tåkelys osv. Mens jeg gjør det drar jeg i en stang eller noe, og vips, så låser sentralåsen på bilen seg, men nøklene inne i bilen. Det jeg hører og merker uten og tenke meg om er at bagasjerommet låser seg samtidig det og. Bilen stod ute og det begynte og regne, derfor lukket jeg bagasjerommet igjen mens jeg ringte min far for og komme med reservenøkkel. Da får jeg selvfølgelig ikke bagasjerommet opp igjen. For nå har den låst seg, mens låsen fremdeles er ødelagt. Jeg kan ikke legge ned baksetene. Er det noen som har noen tips/råd om hvordan jeg kan fikse dette? Det jeg har tenkt på er om det er mulig og ha skiluke i midten i baksete, siden det går an og ta ned sån armlene, og det går an og ta vekk trekket som er i midte, så ser det ut som det er mulig og slå inn det som er i midten der? Noen som vet det for sikkert? Og hvordan gjør jeg det i såfall?
turn-in Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Bilen er kanskje klargjort for skibag slik at det går an å stikke armen gjennom åpningen der, men det spørs om du har lang nok arm til å rekke fram. Bagasjerommet på e34 er langt. Så du må nok ta av bakseteryggen og krype inn i bagasjerommet. Men jeg vet ikke om den går an å demontere fra kupeen, eller om ryggen er skrudd fra bagasjerom-siden. Trenger du sentrallåsmotor finner du en her.
bmwj Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Det skal være en firkantet del av den metallplaten bak seteryggen, der med armlene, som skal kunne "bankes" ut. Dette er ikke noe jeg har gjort selv, men mener jeg har lest det på Bilstereo-forumet. Hehe, lykke til
Rogern Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 en kompis av meg krøp igjennom d lille hullet i bakseteryggen da bilen var låst og nøkkla var borte,men baggasjerommet var åpent så d er faktisk mulig.. dette var på min e30. jeg hadde aldrig kommet meg igjennom og jeg er ikke feit for å si d sånn. d er veldig trangt
howie Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 vet om en liten kar som skal greie og komme seg igjennom der. Noen som vet hvordan jeg skal få ut hullet da? Det er vel ikke bare til og slå?
Rogern Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 på min e30 satt d bare i 4 punktsveiser. kjenn deg fram med et skrujern
bmwj Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Bruk en gummihammer eller noe hvis du ikke vil ødelegge den lille delen som skal vekk da... Men det er jo ikke noe å spare på da, skal du ha anlegg baki der så blir det dobbelt så bra lyd uten den platen der, da kommer jo lufttrykket inn i resten av bilen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå