Puleberg Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Har et par e36 delebiler uten motor/gir og front. Har også en e34 med gode deler på, den også uten motor/gear. Kom med ønsker så skal jeg se hva jeg har. For mye å begynne å ramse opp. Har også stoff-interiør til 318is coupè, samt motoren til denne. Har også en 325motor med gåen topp-pakning, ferdig skrudd ut. Bare kom med spørsmål
E34_forever Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Har du grill til E34? Den som går under lyktene og til mitten danner nyrene. Har denne E34 Analog klokke eller digital eller OBC?? Er det automatgear?
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 hva slags farge har du på E34'n? og har du et helt koffertlokk?
iNthe Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 panser, gulvteppe, bagasjeromsteppe.. dørtrekk.. midtarmlen.. ratt? alt til e36 coupe send gjerne PM
elementz Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Hei du jeg prøver igjen, jeg vil ha det blå armlenet ditt..kan det ordnes?
Puleberg Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 har vell tilfeldigvis et panser? dessverre. har et vrengt ett, så det rette vil jeg ha selv. hehe
Puleberg Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Hei du jeg prøver igjen, jeg vil ha det blå armlenet ditt..kan det ordnes? har jeg noe blått armlene? tror ikke det altså.
worms Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 bensin pumpa til e 34 ? hva model er bilen å motor som har stått i? trenger spidometeret å vis du har ?
Puleberg Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 bensin pumpa til e 34 ? hva model er bilen å motor som har stått i? trenger spidometeret å vis du har ? er en 520 som har stått 2,5 i. motoren skal jeg ha 3500 for med def. toppakning. Har speedometer og bensinpumpe ja. Bare gi meg noen bud på PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå