BMW forever Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Første typen av 7 serie å første mod.. Den kom i 77. Altså veteran! Begynner å bli skjelden! 730. ca 184 hk Km: 223000. Farge: Svart. Omattlakkert, vært grønn før, stod det i vognkortet. Noe rustblemmer i lakk, men ikke hull. Trenger en ny tenningslås. Litt stygt taktrekk, å golvteppe! Setene er hele. Har starta motoren men trenger en tenningslås da jeg ikke har nøkkel. Starta den med 2 skrutrekkere:) Mangler batteri nå. Skiftet: Olje. Filter. Plugger. Servo olje. bremseveske. klutsveske. Klutsen må luftes, da pedalen er i bånn, å trenger å ordne gass pedalen. Den mangler. Bil med litt jobb med andre ord!! Men billig å ha når en får den til, å tøff blir den å! Ny Pris. 5500.- Felgene som sitter på bilen følger ikke med. Men det er bra sommerdekk på 15" krysseika felger.Se bilde, å stålfelg med vinterdekk! Omreg :0.- Nye skilt :476.- Eu :500.- ca Påskiltningsgebyr :900.- Halv Årsavgift :185.- Sum = :2061.- kr for å få på skilt! Mafiabil Må hentes på tralle! Står i Ringsaker. Hedmark Solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmert Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 tøft med en gammal klassiker! bare å komme igang;) bare morro når man har no gromt å pusle med;) har en mustang i nogenlunde samme stand;) bare den er rustfri;D straigt form las vegas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 kor i norge står den?? kor mye bensin bruker den på milen? går vell utifra at det er en 4trinns kasse i den? og ka tror du det er som må til for og få den gjennom eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Stalin er på jakt etter ennå en E23 ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 kor i norge står den??kor mye bensin bruker den på milen? går vell utifra at det er en 4trinns kasse i den? og ka tror du det er som må til for og få den gjennom eu kontroll? Bilen står 1 mil fra Lillehammer. bruker sikkert literen på mila. Det er 4 trins manuell ja. Det som jeg vet som må gjøres, står i annongsa over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 fikk veldig lyst på denne Forgasser er bare DIGG!! og denne er veteran må hentes på tralle?? så det går ikkje an og kjøre den på prøveskilt om eg tar med meg ett batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 fikk veldig lyst på denne Forgasser er bare DIGG!! og denne er veteran må hentes på tralle?? så det går ikkje an og kjøre den på prøveskilt om eg tar med meg ett batteri? Nei, må nok hentes på tralle... Klutsen må luftes, gass pedalen må ordnes, å ratt låsen står på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW forever Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg