kukkhue Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 trenger korte øyelokk, de som ikke går rundt til hjørneblinkern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 kjøpte korte øye lokk på bilextra for 200 spenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 kjøpte korte øye lokk på bilextra for 200 spenn.... Å? hvilke bilextra da? i oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 var på Solheim på lørenskog....Astrids Vei 3, 1473 Lørenskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 sweet...tar en tur innom der i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 hmm...tror ikke jeg vil gi 600.- for det + at de folka der ikke skjønte hva jeg ville ha engang. Noen som selger øyelokk/lister ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 jeg har. står på coupe. er d ikke samme frontlyktene på både coupe og sedan da? er vell bare blinkersene som er forskjellige. og disse går jo bare over lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 hvor mye skal du ha for dem a? hvilke fage er det på dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå