BMWJokke Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Hei, jeg har fått noen riper bak ved bensinlokket, jeg aner ikke hvordan jeg har fått de, men la merke til dem i sta. De er ikke dype. men de er hvite. Går det ann å polere/rubbe dem vekk eller noe? Forslag? Joakim
lloydsb Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Hei, jeg har fått noen riper bak ved bensinlokket, jeg aner ikke hvordan jeg har fått de, men la merke til dem i sta. De er ikke dype. men de er hvite. Går det ann å polere/rubbe dem vekk eller noe?Forslag? Joakim ikke hvis de er hvite.. da er det mest sannsynligvis primern som er kommet fram.. Kan få taki lakk pensel med bilens lakk kode og klarlakk...
BMWJokke Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Hvis jeg "flekker" over. da blir det evi stygt...
Sandersen Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 kan du kjenne ripa med neglen? enkel tommelfinger regel er at vist du kan kjenne ripa med neglen er den for dyp til å fjerne, da må du over til våtsliping, ikke å anbefale nybegynnere.. men kjøp Scratch-X fra mg på bilextra samt en mg pad, den er best å påføre for hånd. Så ser du om det går vekk, fjerner mer en du tror.
BMWJokke Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Kan kjenne den litt med neglen ja, men er SÅVIDT.. hehe.. Hvordan funker det da? Scratch x greiene?
Hyggmaister Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg har brukt scratch-X fra meguiars. Funker bra, men det tryller selvsagt ikke Er lakken slipt bort, så er den det. Men er absolutt verdt et forsøk. Måten du bruker den på er bare å "polere" med den. Vask først helt rent, så bruker du polergarn/klut ol og rubber med scratch-x'en.
Sandersen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 mikrofiber klut, only thing.. .hold deg langt unna polergarn å slike ting Bare dritt.. mg gul pad først, så mikrofiber. kjekt å ha til seinere og da dem kan vaskes med milo 40c i vaskemaskin. Rubb gjerne hardt, gjør ikke noe det.
bjalle Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Kjøp lakkstift på bmw og fyll igjen ripene,poler med autoglym etter noen dagers tørk.
Sandersen Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 vill også anbefale å høre med gutta på detailersclub.no/forum, dem har peil vist du ikke kommer noe vei med dette
BMWJokke Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 hehe.,. Takk for alle svar! Jegw får se hva jeg gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå