kenny3k Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Turteller og øko-måleren min virker ikke.. Ei venninne har samme problem i sin 320.. Noen som har et tips til hva som er galt?
bmwomar Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Høres ut som det er batteriene i speedometret som er utslitte, virker service lampene dine?. Om det ikke er mulig å resette de, og du har feil på turteller, er det feil på batteriene
kenny3k Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Service lampene virker som de skal! Hvor sitter disse batteriene og hva slags type batterier?
Fliid Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Tviler på batteri når service er intakt. Jeg sleit med diverse tulle feil på mitt instrument, men å demontere det i så mange biter som mulig uten og lodde av på printkortene og dusje de i elektro spray samt gå over kontakter gjorde susen. forsøk verdt. Edit; Turteller og øko er vell plugga i en 3 polet plugg rett ved siden av hjernen. Kan være lurt å skjekke denne. Mener å huske den er på en plugg der.
kenny3k Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Hvor er det ledningene havner i motorrommet fra disse to? Skal vel sikkert sitte en føler til øko-måleren blant annet?
Allez Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hadde samme problem på min, men service lampene var i orden. da demoterte jeg speedometeret, tok ut si korte å satte de i igjenn. så funket det ei stund, men så kom samme problemet tilbake. da byttet jeg batteriene i si-korte, ette de har de fungert fint. kjøpte batteria på koed.dk. men det er kansje de beste å få tak i et brukt instrumentpanel
bmwomar Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Har byttet batterier flere ganger på e30, bare å lodde inn nye oppladbare batterier det, ganske grei jobb.(Batteriene sitter på si printet i spedometret, dvs du må ut med spedometret og demontere det, for å få ut printet)
kenny3k Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Humm.. høres ut som en grei operasjon Hvilken str er batteriene?
bmwomar Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Det heter vel aa batterier, husk å lad de opp før du lodder de inn, og sjekk at alt virker før du skrus sammen alt sammen igjen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå