Jonner'n Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 har demontert speedometeret nå, og da så jeg at det manglet pære i der hvor f.eks bilbeltelampa skal lyse, "check engine" og en pære som sitter rett under fjærnlyslampa, no slags blinklys greier hvor det er piler begge veier og en prikk i mellom(noen som veit hva det er?) er det bare å sette inn pærer i disse tre hullene, så fungerer de som de skal/ikke skal? greit at det fungerer, hvis det er meninga... bilen er en e34 540 -95 mod takker for svar
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Check engine og blinklys er jo greit å ha i.. For setebelte må du ha sensor..Den blinklysgreia er heller ikke nødvendig.. lyser når du har på nødblink..
jensemann23 Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Jeg trodde det var mer som skulle til for å få Check Engine til å lyse? Er det ikke det? Bare å sette i pære?
Jonner'n Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 ok.. da må jeg bare få tak i de små svarte sokkelene de små pærene sitter i da.. (noen som har? ) ja, lurer på hvorfor ikke den check engine er der...hadde vært kjekt å hatt..
Jonner'n Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 oki, så det nå.. hehe tenkte det var i to deler jeg.. jepp jepp, da er det bare å få bestilt fra bmw!
fugl Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 prøvde det samme selv når jeg hadde e34...desverre ingen forskjell...den under fjernlys skal vel indikere at blinklys på eventuell tilhenger er i funksjon?virker vel bare ved orginalmontert hengerfeste?men men..bare å prøve...
jensemann23 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg prøvde i dag. Check-lampa virket ikke, for det er jo i forbindelse med Check Control Check Engine Var det heller ikke pære i, og heller ikke noe symbol inni, jeg lyste inni med lommelykt fra baksiden, helt svart.. Så det er ikke mulighet for Check Engine lampe på europeiske biler tydligvis. Var flere andre lys, men ingen av dem lyste da jeg skrudde på tenningen. (Katalyst, Abs, setebelte, et tannhjul med utropstegn inni(hva er det)? Asc-lys osv. Kjipt at ikke Check Engine funket, hadde håpet det
fugl Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 tannhjul med utropstegn i er vel varsel om feil på automatkassa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå