oxygaxe Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Er den gjort om til 2,7l er det nok bytta veiv (mest trolig) ETA eller m21 Diesel veiv. da har du nok heller ikke orginalråder, dette er noe du bør vite før du mottar evt tilbud på deler. så slipper du sitte med ting du ikke har bruk for .
Pilsen Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Har en haug med sprekte m20b25 topper liggende, sitter kamm i noen av disse, skal sjekke tilstand;)
Gjest Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Du trenger nok ikke nye råder selv om den er kjørt oljetørr. Det holder vel å bytte rådelagrene..
Blyfri Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Oxygaxe: tenkte meg det;) har lest litt om det her inne, skal prøve å finne dt ut;) Pilsen: hadde vært fint! kjekt om du som (antakelig?) bor i nærheten av fagernes hadde hatt det! spart seg for litt kjøring:) bogen: Var en skrivefeil;) forandret til rådelager nå til dere andre er det fortsatt bare å si ifra om dere kankje har noe jeg kan bruke;)
Blyfri Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 ingen som vil selge unna noe å tjene litt extra penger til julegaver altså?:S
TSL Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 har strøken topp- men mangler vippearmer. 1200+frakt
Blyfri Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 den blir dyr å sette i stand om det verken er vippearmer eller vippearmaksel til den:S... 1 stk vippearmaksel er 730 kr på gsbildeler og en komplett vippearm er ca 280 kr pr stk... det blir i underkant av 5 tusen det:S
Jostein Jørgensen Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Schrick kamaksel 272/272 for M20 i kartong 1900,-pluss frakt.
Turbo-Knut Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Har en nyoverhalt m20b20 topp, altså ny kam og nye vippearmer, stenger og oljerør. Men det som er greia er at stakkaren som kosta i stand denne toppen, oversåg en liten sprekk mellom forbrenningsrom og vannkanal... Så alle delene er praktisk talt som nye! Alle delene er like på b20 og b25, bortsett fra kam og ventiler. Delenr. på b20 kam er: 11311716139 Delenr. på b25 kam er: 11311716138 Ref: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25 Men jeg har ingen anelse om hva som er forskjellen på de to kammene. For alt jeg vet er det ikke sikkert det utgjør noe merkbart?? Her har du ihvertfall bilder:
Gjest Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 den blir dyr å sette i stand om det verken er vippearmer eller vippearmaksel til den:S... 1 stk vippearmaksel er 730 kr på gsbildeler og en komplett vippearm er ca 280 kr pr stk... det blir i underkant av 5 tusen det:S1 stk kam+2 stk vippearmakslinger+12 stk vippearmer koster tilsammen 1569+moms hos koed.
Turbo-Knut Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Etter omregning til norske kroner + norsk moms og frakt vil det kanskje lønne seg å kjøpe fra schmiedmann. Sjekk link. Kamakselsett M20B25 Schmiedmann Men fremdeles vil man trenge oljerør og eksenter-skiver som sitter på vippearmene.., og da havner man nok på et sted mellom 3 og 4000kr til slutt, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå