Hankook Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Det er bra at det er noen som tør ta sjangser og ikke gå for alt som er tilnærmet orginalt. Personlig liker jeg ikke disse lyktene selv om jeg har slike selv, klarer ikke å bestemme meg om hva jeg selv syens ser best ut. Men liker du lyktene, kjøper du lyktene:-D
Gunnar Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Hehe jeg må flire jeg.. her på bimmers.no kan man bare glemme å legge ut bilde av bilen sin hvis man har våget å gjøre noe som ikke alle andre har gjort.. Da er det bare kritikk med en gang.. Nei skal man legge ut bilde her så må man ha den rette senken, de rette felgene, de rette lyktene osv.. dvs akkurat det samme som alle andre har.. hmm så spennende Jeg valgte ihvertfall litt andre lykter enn det som er vanlig og jeg er faktisk veldig fornøyd med dem jeg:) God passform er det ja og de er tette for vann:) Dette handler ikke om å "gjøre som alle andre" eller hva du nå måtte mene om den saken. Det handler kort og greit om smak. Selv om smaken gjerne beskrives som baken (altså delt), så er det ingen hemmelighet av vi mennesker til slutt på mange måter har veldig lik smak. Da blir det sånn at noen skiller seg ut med noe de fleste andre ikke liker, fordi de fleste andre velger likt - det de syns er penest. Du må respektere det like fullt som de som velger likt må respektere dine valg, men spør man på et forum må man tåle ærlige svar. Hva er poenget med et diskusjonsforum om alle alltid skal føye seg og dra en haug med hvite løgner hver eneste dag? For meg personlig handler mye om at ting skal stå i stil. Klare baklykter med "ny look" står i mine øyne ikke i stil til en gammel E34, så når jeg skal "style opp" en E34 velger jeg vanlige rødhvite baklykter, og syns det er nydelig. Jeg griner ikke av at du heller ville hatt den klare utgaven.
Ingebrigtsen Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg respekterer det fullt ut Gunnar at andre har en annen smak enn meg.. Derfor lar jeg være å kommentere hvor jævelig ting ser ut på andre sine biler.. Greit det er en ting hvis folk spør hva andre syntes om bilen sin at jeg kan komme med kommentarer da, men som i denne tråden så var det OleEven som spurte om noen som hadde bilde av de aktuelle lyktene montert på bil.. Det var eneste grunnen til at jeg la ut bilde av min bil.. Det var ingen spørsmål ang hvordan de lyktene ser ut, om de er kuule eller grusomme, så helt ærlig Gunnar så er det faktisk helt off topic i denne tråden! Jeg har min egen smak og er ikke innterisert i å måtte sitte og forsvare den her inne hver gang jeg legger ut et bilde av bilen, derfor velger jeg heller å droppe det.. Lurer jeg på hva folk syntes om bilen min så spør jeg! Jeg syntes faktisk ikke de med klarglass er så kuule selv heller jeg da men jeg sier ikke det til alle som velger å ha sånne forde.. Er det ikke det som kalles å respektere andre sine valg da? Det er jo heller ikke til å stikke under en stol at mennesker ofte velger likt som alle andre fordi de ikke har fantasi til å kunne ha sine egne meninger eller smak..
OleEven Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 får se hva det blir til, men er det noen som har orginale E34 baklykter med hvitblink til salgs her da?
Ingebrigtsen Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Det får du billig på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... enameZWDVW
Ingebrigtsen Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Pleier egentlig å være frakten som er dyr da.. tipper det blir mellom 50-80$ i frakt også blir det 25% moms oppå det igjen så du må nok regne med dem kommer på rundt 600-800 kr totalt. Men det er jo bare å spørre selger om fraktpris da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå