Andybhoy Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Jeg har en BMW 320, E-30 87 mod. Forrige uke så stoppet den, og etter feilsøking fant jeg ut bensinpumpen gikk rundt, men den pumpet ikke noe bensin. Jeg fikk tak i en brukt pumpe som jeg testet fungerte som den skulle. Dette er garantert riktig pumpe. Satte på den, men fikk ikke noe liv. Jeg byttet ut "hjernen" som sitter i hanskerommet, og da fikk jeg tenning, men den startet ikke. Jeg prøvde å starte den en halvtime senere, og da startet den og gikk ca 2 minutter før den stoppet igjen. Dette gjentok seg da jeg prøvde senere. Etter at den stopper, så får man ikke start på den igjen. Hvis man venter 5 min, så starter den, og går i et minutt eller to.. Jeg har prøvd å helle kondensfjerner i tanken og fylt opp litt mer bensin. Dette virket ikke. Jeg byttet også luftmengdemåler i kveld, men heller ikke det hjalp. Har noen noen tips om hva jeg burde sjekke, og hvordan jeg skal sjekke det? Veldig takknemlig for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå