318iAT Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 E28 528i 1986 mod. Selges eller byttes i E30 Var en 520iA men satt inn M30B28 motor fra en 1986 628 og 5 trinns manuell kasse BILSTEIN SPRINT, senkefjærer 40/40 alt av foringer foran er byttet, POWERFLEX på Caster, POWERFLEX blir satt på Traversen Bak en av dagene, Nye BRILLER Bak, Nye BREMSEBÅND til håndbrekk, Nye KLOSSER bak, M535 SKIVER og KALIPPERE foran med nye KLOSSER, M535 EKSOS hele veien, M535 STABSTAG foran,ny brakkert for BENSINPUMPE, nytt BENSINFILTER, 4.10 utveksling på bakaksling = kjapp ny ROTOR,ny FORDELER, nye PLUGGER, Ny justerte ventiler, ny RADIATOR SHORTSHIFT med nye foringer i overføringene, 2 X SPORTSTOLER fra opel calibra, Nesten ny Frontrute, Byttet til Sort interiør var grønt, Blir levert med PIGGDEKK på RIAL 14 x 7 ALU felger og 4 X REMOTEC 17 X 9 med 225 x 45 sommerdekk, gått bare noen mnd. nå i sommer. Kan også få med en delebil, 518i og endel smådeler utenom + en utrolig mengde timer med REN KJØREGLEDE på kjøpet. Kom med bud....... vet du ikke ??? Spør en du kjenner Eller du tar den for min pris 15000 med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 i hvilken prisklasse tenkte du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja si det, hadde håp om at noen her kunne sette pris på den, for jeg vet ikke, har lagt ut endel kroner på bilen så hadde jo et håp om å få ca. 30 høvdinger, eller er det for optemistisk men jeg er jo åpen for bud. så det er bare å kline til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 lurer meg på om eg ikkje har kjørt akkurat denne bilen gikk denne på norheimsund for liten stund tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 lurer meg på om eg ikkje har kjørt akkurat denne bilen gikk denne på norheimsund for liten stund tilbake?? Nix Har vært i samme families eie i Lillestrøm til kjøpte den for 3 -4 år siden så jeg er 3 mann, far + datter + meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Som sakt, selges eller byttes i E30 om noen har en stående og føler for forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Hei Mye rust? Godkjent ombygd? EU ok? Km stand på bil og motor? Legg gjerne ut flere bilder Mvh. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ligger noen flere bilder i albumet her på Bimmers på side 9 Det er rust på to steder på begge kanaler og hjulbuer bak i motorrom mellom dempertårn og innerskjerm. Alt er behandlet med Rust killer og overmalt, altså en liten jobb der for en som kan dette med sveising, i tillegg var det hull i fotbrønnen på bege sider dette er skjert ut lakt i plate og sveist noe mer vet jeg ikke om i farten. Er EU godkjent, skal inn i gjen i januar, den er ikke godkjent ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Så må jeg bare melde om at bytte med E30 utgår, men er fortsatt åpen for bud, bilen vil bli avskiltet i neste uke, har nemmelig fått meg en ny bil å betale på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Ligger noen flere bilder i albumet her på Bimmers på side 9Det er rust på to steder på begge kanaler og hjulbuer bak i motorrom mellom dempertårn og innerskjerm. Alt er behandlet med Rust killer og overmalt, altså en liten jobb der for en som kan dette med sveising, i tillegg var det hull i fotbrønnen på bege sider dette er skjert ut lakt i plate og sveist noe mer vet jeg ikke om i farten. Er EU godkjent, skal inn i gjen i januar, den er ikke godkjent ombygd. Da tror jeg nok at 30 store er litt drøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Den blir bare avskiltet fordi jeg ikke vil betale for 2 biler men du har gjerne rett, skal vi si 25 isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 På tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Noen ekstra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Gudbedre. Må si jeg ble overrasket når jeg så de siste bildene med rust. Får man dette godkjent? Kr 30 000 var vel å håpe på litt mye. Kr 20 000 også. Kjøpte min for kr 22 000, og den er både strøken og uten feil på EU. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg