Gå til innhold

E28 520/528 SOLGT, SOLGT :)


318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

E28 528i 1986 mod. Selges eller byttes i E30

Var en 520iA men satt inn M30B28 motor fra en 1986 628 og 5 trinns manuell kasse

BILSTEIN SPRINT, senkefjærer 40/40 alt av foringer foran er byttet, POWERFLEX på Caster, POWERFLEX blir satt på Traversen Bak en av dagene, Nye BRILLER Bak, Nye BREMSEBÅND til håndbrekk, Nye KLOSSER bak, M535 SKIVER og KALIPPERE foran med nye KLOSSER, M535 EKSOS hele veien, M535 STABSTAG foran,ny brakkert for BENSINPUMPE, nytt BENSINFILTER, 4.10 utveksling på bakaksling = kjapp :) ny ROTOR,ny FORDELER, nye PLUGGER, Ny justerte ventiler, ny RADIATOR

SHORTSHIFT med nye foringer i overføringene,

2 X SPORTSTOLER fra opel calibra, Nesten ny Frontrute, Byttet til Sort interiør var grønt,

Blir levert med PIGGDEKK på RIAL 14 x 7 ALU felger og 4 X REMOTEC 17 X 9 med 225 x 45 sommerdekk, gått bare noen mnd. nå i sommer.

Kan også få med en delebil, 518i og endel smådeler utenom + en utrolig mengde timer med REN KJØREGLEDE på kjøpet.

Kom med bud....... vet du ikke ??? Spør en du kjenner :)

Eller du tar den for min pris 15000 med et smil :)

g8qrtyfrr7rfwtitmkqq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja si det, hadde håp om at noen her kunne sette pris på den, for jeg vet ikke, har lagt ut endel kroner på bilen så hadde jo et håp om å få ca. 30 høvdinger, eller er det for optemistisk :) men jeg er jo åpen for bud. så det er bare å kline til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer meg på om eg ikkje har kjørt akkurat denne bilen :?

gikk denne på norheimsund for liten stund tilbake??

Nix :) Har vært i samme families eie i Lillestrøm til kjøpte den for 3 -4 år siden så jeg er 3 mann, far + datter + meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen flere bilder i albumet her på Bimmers på side 9

Det er rust på to steder på begge kanaler og hjulbuer bak i motorrom mellom dempertårn og innerskjerm.

Alt er behandlet med Rust killer og overmalt, altså en liten jobb der for en som kan dette med sveising, i tillegg var det hull i fotbrønnen på bege sider dette er skjert ut lakt i plate og sveist noe mer vet jeg ikke om i farten.

Er EU godkjent, skal inn i gjen i januar, den er ikke godkjent ombygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen flere bilder i albumet her på Bimmers på side 9

Det er rust på to steder på begge kanaler og hjulbuer bak i motorrom mellom dempertårn og innerskjerm.

Alt er behandlet med Rust killer og overmalt, altså en liten jobb der for en som kan dette med sveising, i tillegg var det hull i fotbrønnen på bege sider dette er skjert ut lakt i plate og sveist noe mer vet jeg ikke om i farten.

Er EU godkjent, skal inn i gjen i januar, den er ikke godkjent ombygd.

Da tror jeg nok at 30 store er litt drøyt! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...