BmwKlovn Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Topic sier sitt! HELT ny Tamiya TT-01R selges. Den er bare ferdigbygget og aldri vært utenfor rommet mitt engang! Det eneste som følger med ekstra i forhold til det mye råe som er på R bilen orginalt er et ekstra sett med kulelager. Den har alt av justeringsmuligheter, til både racing og drifting. Selges grunnet pengemangel for 1500kr
MGR Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 viss jeg ikke tar helt feil, så lages vel ikke r utegaven lenger heller, var i allefall prat på at den skulle gå ut. tt-01r er absolutt den bilen jeg ville gått for var jeg nybegynner, eller viderekommende.. hadde jeg hatt penger hadde jeg nok kjøpt den:P
BmwKlovn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Såvidt jeg vet lages di vel, men ikke mye. Er litt spesielle biler. TT-01 og TT-01D er jo veldig populære, og du får jo ALT av deler på alle slags måter til TT serien. Men R utgaven er hakket kvassere og anbefales!
MGR Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hva er av batterilevetid osv. på noe slikt?spørs hvilke batterier man kjøper det. er vel ikke med på denne så.
BmwKlovn Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Hva er av batterilevetid osv. på noe slikt?spørs hvilke batterier man kjøper det. er vel ikke med på denne så. Det stemmer, kommer helt ann på motor, kjøring, og batteri. Men med ok motorer, ok batterier og drifting ligger man vel ca på 15min. Men gode batterier kan man mer!
conan Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 hva med bilder av bilen og chassiet, ikke bare eska?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå