Gå til innhold

jeremy clarkson på vannet

Eika
 Share

Anbefalte innlegg

her ser dere åssen det er og leke med båt uten og være redd for å miste lappen

http://www.youtube.com/watch?v=W9HJXfERvGo <-- syns han er flink til og forklare åssen det er å kjøre båt i høy fart.. ser en smule sjokka ut på sluten

begge disse er argo 17, trimma 90hk, 65knop, 2,5g i svingene som koster under 100 og er enda sykere enn formel båten hvis man kjører i 50-100cm bølger (har prøvd begge deler)

http://stihl-film.ww03.online4u.no/1999_2001.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argo er ekte morobåt! Helt syk kjørefølelse i forhold til enkeltskrogsbåter. Å svinge er utrolig uvant i begynnelsen, du føler de skal velte.. men det bare henger å henger til det gjør vondt!

En kompis skal selge denne om det så fristende ut (litt on topic snikreklame?) Tohatsu 90 med balistic 19tommer mener jeg det er.

_MG_6276.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det merker man lett ved normal kjøring.. jeg har merka atte jeg ligger helt på grensa flere ganger og det er rett føre jeg flipper men har bare sleppt gassen 1sec sånn atte den har lagt seg ned igjen og bare gitt jærnet igjen

er oppskrytt hvor lett det er og flippe med sånne båter

og desverre har bil bare vært en skuffelse etter jeg fikk prøvd en sånn båt.. er lissom så kjedeligt i forhold :/ noe jeg håper banekjøring med bil kan gjøre noe med til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flippa en winrace12 med 30hk yamaha, der var det overhode ikke noe forvarsel.. Har nok gjort at jeg er mer pyse nå, men det var en SKIKKELIG kjip opplevelse. Så om jeg skal kjøpe galmannsbåt til våren blir det uten tvil en kat av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal du begynne med? løpskjøring eller bare kosekjøring?

syns bil har blitt en stor skuffelse etter litt heftig båtkjøring.. for og oppleve samme aksen og gkrefter i en bil så må man desverre opp til formel og topfuel biler.. 30-150km på 3sec, 2,5g i svingene, hopp som er opp til 50meter lange, rister og slår noe så jævli, ligger "breit" med båten hvis det er litt bølger og svinger hardt nok.. kjenner den råskapen det er med 450-500kg og en turtallsvillig 2takter med 2-300hk.. det er helt rått

men skal bli morro og se om banekjøring med bil er like morro som båt til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...