Gå til innhold

Komplett topp til E 36 M50B25 93-95 mod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig?

Skrevet
ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig?

Bor i Søgne ved Kristiansand.

Har ikke bestemt meg endelig for pris, den går nok for det jeg får for den, har selv gitt 2,5k men det var et feil kjøp pga jeg skulle ha uten vanos og denne er jo med enkel vanos.

Skrevet

2.500,- kan gi deg det for den dersom det ikke koster en formue å sende den, hvis du finner ut hva den veier så skal jeg sjekke på posten hva det koster å sende den :)

Skrevet
2.500,- kan gi deg det for den dersom det ikke koster en formue å sende den, hvis du finner ut hva den veier så skal jeg sjekke på posten hva det koster å sende den :)

Den er grei, skal sjekke litt selv også, hvor langt skal denne toppen i tilfelle?

Skrevet

Har ikke bestemt meg endelig for pris, den går nok for det jeg får for den, har selv gitt 2,5k men det var et feil kjøp pga jeg skulle ha uten vanos og denne er jo med enkel vanos.

Du trenger andre kammer og ny "lapp" foran på toppen så har du Non-Vanos.

Skrevet

Du trenger andre kammer og ny "lapp" foran på toppen så har du Non-Vanos.

Takk for tipset, men jeg har kjøpt meg en ny topp som passer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...