tomes Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Toppen er strøken og er komplett med kammer og ventiler. Selges rimelig, gi bud.
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 begynner med å legge inn bud på 1.000,- Hva er km stand?
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Er usikker på kilometer, men kan finne det ut, er i alle fall ingen slitasje å spore på kamm.
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig?
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig? Bor i Søgne ved Kristiansand. Har ikke bestemt meg endelig for pris, den går nok for det jeg får for den, har selv gitt 2,5k men det var et feil kjøp pga jeg skulle ha uten vanos og denne er jo med enkel vanos.
Chris_325iM Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 2.500,- kan gi deg det for den dersom det ikke koster en formue å sende den, hvis du finner ut hva den veier så skal jeg sjekke på posten hva det koster å sende den
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 2.500,- kan gi deg det for den dersom det ikke koster en formue å sende den, hvis du finner ut hva den veier så skal jeg sjekke på posten hva det koster å sende den Den er grei, skal sjekke litt selv også, hvor langt skal denne toppen i tilfelle?
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Har sjekket vekta, ca 32 kg + emballasje. For å si det sånn, hvis vi er enige om 2,5k for toppen så tar jeg frakten.
Sunspec Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig? Bor i Søgne ved Kristiansand. Har ikke bestemt meg endelig for pris, den går nok for det jeg får for den, har selv gitt 2,5k men det var et feil kjøp pga jeg skulle ha uten vanos og denne er jo med enkel vanos. Du trenger andre kammer og ny "lapp" foran på toppen så har du Non-Vanos.
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 et stykke for å si det sånn har sendt deg en mail.
tomes Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ok... men hva slipper du den for? har veldig lyst på den, men akkurat nå her jeg en liten begrensing for hva jeg kan bruke... sørilandet, hvor er det nøyaktig? Bor i Søgne ved Kristiansand. Har ikke bestemt meg endelig for pris, den går nok for det jeg får for den, har selv gitt 2,5k men det var et feil kjøp pga jeg skulle ha uten vanos og denne er jo med enkel vanos. Du trenger andre kammer og ny "lapp" foran på toppen så har du Non-Vanos. Takk for tipset, men jeg har kjøpt meg en ny topp som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå