worms Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hvor ligger bensin pumpa på e34 520 1991 model ?
Fliid Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Slutt å surr a gutta. Mener nå kanskje, da veldig kanskje og huske at bensinpumpe og tankmåler ligger i bagasjen langt framme, om du tar opp matta så finner du ett lokk. Løsner det. Under der ser du en ring som du skrur på så er det og bare dra tankmåler og bensinpumpe opp. Ellers ligger det på samme måten under baksetet. Men jeg kjører E30, og prøver bare å huske fra tråder jeg har sett som har omhandlet bensinpumpe i E34. Noen her med E34 må da kunne svare her istede for meg som sitter å prøver og huske noe jeg har glemt.
worms Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 oki var der eg trodde den var . har skrudd opp lokket å trenger bare en bensinpumpe .
Fliid Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hehe, godt du fant ut a det. Mitt svar vell ikke ett av de beste:P Bensinpumpe finnes vell brukt både hos huggeren og gsbildeler.no og Koed for den saks skyld.
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Kjøpte like greit en ny bensin pumpe på den gamle bilen husker jeg,tilfelle den brukte tok kvelden å..
worms Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ja men ny koster så drit mye i disse jule tider hehe
bård Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Jeg har en lite brukt pumpe, ser ny ut, fra e30 325i, den står alstå utenfor tanken, vet ikke om den kan passe din?
worms Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 nei tror ikkje den passer. bensin pumpa fra e32 passer å alle pumper fra e34 passer uansett motor størelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå