Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde en dag å pusse litt på lakken på bilen med 1200 papir og vann. Har endel lakkstøv som sitter fast etter en slurvete jobb fra forrige eier. Dette detter hele taket og bakruta pluss bakluka. Prøvde å våtslipe på en liten flekk, og da ble det helt matt på flekken. Går det an å få det blankt igjen??? Hvordan?

Skrevet

Jepps, poleringsmaskin gjør susen.

Godt du prøvde på en liten flekk først. Men en god poleringsmaskin og godt middel sørger for blanke resultater. (forskjellige hva folk anbefaler av midler).

Men prøv deg frem på denne flekken. Jeg anbefaler autoglym, blir det bra, så bare fortsetter du på resten. Men du kan godt bruke litt finere papir dersom det bare er lakkstøv det er snakk om. vær varsom, ikke puss for mye.

Skrevet

ja, for jeg skal ikke lakkere opp igjen, jeg tenkte bare å se om jeg fikk klarlakken blank og fin igjen, og jeg har ikke lyktes med kun polish. Har prøvd Autoglym og andre polisher, men den litt ru overflaten er vanskelig å få bort uten vannslip tror jeg. Så jeg håper jeg klarer å polere det blankt igjen etterpå:)

Skrevet

få taki kitt, husk å ha noe fuktig til når du jobber på delene det er lakkstøv. Vi brukte bare vindusrens(på spray) er bare får å få det blaut. kan bruke det meste. ..

vi gjøre det på en kompis sin bil! Smooth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...