DFR Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Hei, jeg er helt grønn på bilstereo og har et spørsmål ang denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11765632&sid=xz3cabJ7a6a229027&WT.svl=Link Vil den funke i min 96mod E39 med intergrert kassettspiller?? håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Tror det skal funke fint, kan være du må ha noen nye plugger og "overganger" sånn at de gamle pluggene "blir" nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har forhørt meg litt videre og blir fortalt av flere at sånn type med antennetilkobling ikke er optimalt lydmessig. Dem sier vel egentlig rett ut at det rett og slett ikke er bra nok. så da blir det kanskje jalla-adapter og vanlig spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 nå husker jeg ikke hva som er orginalt i bmw. Men en pioneer cd veksler er veldig bra, og en bilstereobutikk kan sikkert ordne en overgang til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Har prøvd men fikk beskjed om at jeg må ha en original bmw kabel, ringte bmw og spurte og ja da det finnes får jeg høre, men den fåes bare kjøpt i en original cd veksler-sats som koster 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 for 6 cd'er? Det er rimelig syk pris.... Men hva skal du med en cd veksler? Dem leser bare vanlige cd'er ikke mp3. Og på en mp3 cd får du like mye som på 6 vanlige cd'er.... Men det er mulig tro meg, en kabel er en kabel. og overganger kan man lage. Tar mye tid, men det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ok takker for svar! som sagt har jeg ikke greie på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå