Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

fikk bakpotta til min e39 i går,en supersport potte kjøpt hos gs..

mitt inderlige håp var jo at de var en moff på potta som står på bilen orginalt,men neida ser ut som at det blir kapping og sveising for å få den på..

har ikke så god erfaring med dette...

noen som har gjort det før som kan komme med innspill? event hvordan ikke å gjøre det..

takk for hjelpen folkens! :-)

Skrevet

Kjøpte du bare bakpotta så må det kappes uansett vilket merke du har kjøpt.Den gamle bakpotta kappes av og den nye tres inn på røret og festes med klemme,slik er ihvertfall Remus.520 e39 har helt system fra katalysator og bakover,så du har nok fått riktig potte,,evetuellt mellomrør må sveises ved katalysator.

Skrevet

plukket du ned hele eksosanlegget?

ser at det er sveist sammen stort sett hele anlegget,er ikke skruet fast noen plasser som jeg kan se..

ser ut som en h..... jobb,men har jo kjøpt den så den må jo nesten settes på..

er det noen som har erfaring me denne potta fra gs? tenker på lyd osv..

Skrevet
plukket du ned hele eksosanlegget?

ser at det er sveist sammen stort sett hele anlegget,er ikke skruet fast noen plasser som jeg kan se..

ser ut som en h..... jobb,men har jo kjøpt den så den må jo nesten settes på..

er det noen som har erfaring me denne potta fra gs? tenker på lyd osv..

Kappet med stor vinkelsliper med anlegget på,er riktig at den ikke er skrudd noe sted,har ingen erfaring med den gs potta.

Skrevet

Lurte selv på å kjøpe ny bakpotte da inmaten i min har løsnet..

Så du får se om det ordner seg med kapp å bare tre den inn..

Jeg vurderer å bare kjøpe en simons potte.. regner med det blir noe sveising å banning for 528 har jeg 2 potter ved siden av verandre..pussig..

Skrevet
Lurte selv på å kjøpe ny bakpotte da inmaten i min har løsnet..

Så du får se om det ordner seg med kapp å bare tre den inn..

Jeg vurderer å bare kjøpe en simons potte.. regner med det blir noe sveising å banning for 528 har jeg 2 potter ved siden av verandre..pussig..

Litt off-topic, men hva er dealen med de to pottene på 528? Renger med de har en funksjon, og at denne funksjonen vil forsvinne om du fjerner de og erstatter med en ny potte? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...