Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja ja Conan synd dette. Har du hatt 1 år på deg til være klar tross alt for en tur.

Synd du ga opp treffene i Østfold også etter kun 1 gang. Du hakket på de sure bimmers treffene i Drammen jeg kunne klare meg med ;-) Ja ja prøvde vi iallfall x -antall ganger i Drammen nå da før det tok litt av. Dessverre var ingen andre som fulgte opp disse treffene da jeg valgte satse litt på andre kanter. Så var nå det sagt og ferdig med den greia ;-)

Neida, hakke gitt opp lokaltreffene, kommer sterkere tilbake. Har ikke hatt mulighet til og kommet av praktiske årsaker se.

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okej Conan :-).

Nå har det startet opp Treff i Oslo også så blir alternativ selv om Fjordparken treffene var noe for seg selv :-;.

Skrevet

Til Sutre-Conan, (du burde forresten skaffe deg et nytt nick nå, "Conan" bør være en tøff gutt) :)

Vi hverken trenger eller har tenkt å kjøre (særlig) fort :)

Jeg er til opplysning heller ikke særlig ung og er vel dermed tålig tørr bak øra (hvis det er et mål på noe som helst). Har aldri skjønt det uttrykket egentlig ...

Kjøreferdigheter har jeg nok av (uten at jeg trenger å bevise noe for noen)

ALLE ANDRE : Meld deres ankomst til start i Trondheim på denne tråden :

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=805408#805408

Mvh

apshai

Skrevet
Til Sutre-Conan, (du burde forresten skaffe deg et nytt nick nå, "Conan" bør være en tøff gutt) :)

Vi hverken trenger eller har tenkt å kjøre (særlig) fort :)

Jeg er til opplysning heller ikke særlig ung og er vel dermed tålig tørr bak øra (hvis det er et mål på noe som helst). Har aldri skjønt det uttrykket egentlig ...

Kjøreferdigheter har jeg nok av (uten at jeg trenger å bevise noe for noen)

ALLE ANDRE : Meld deres ankomst til start i Trondheim på denne tråden :

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=805408#805408

Mvh

apshai

Den ble kanskje litt i drøyeste laget den der ja. kremt. Men dette var bare totalt feil dag og komme med at jeg sutrer og nicket ikke passer til meg. Til din opplysning apshai kan jeg bare fortelle at denne bimmers ball turen var i utgangspunktet en seriøs ting. Men etter ørten sider med at datoer ikke passer, samt tider-ruter osvosv gadd jeg rett og slett ikke mere. Dessuten har jeg 2 gamle e30 som begynner og kødde om værandre og tørr ikke dra så langt med dem lengre. Derfor syntes jeg ikke du skulle lire av deg det du skrev om furting og feil nick.

Hvor tørr du er bak øra er vel bare du som kan svare på, jeg syntes bare den turen din kunne virke som en stressetur med mye gass (for og si det sånn) og den appelerer sikkert til den yngre garden som ser dette som en gyllen mylighet til og peise på litt extra, da det er en premiepott i andre enden som går til 1 plass som oxo frister. Men for all del, du har satt en dato og startplass så er det jo bare for de som vil og møte opp.

Skrevet

Skikkelig tøffinger her altså :roll:

Kan dere ikke bare akseptere at folk er forsjellig egentlig og diskutere på en voksen måte da?

Synd diskusjoner egentlig drar slik ut, noe sikkert moderatorer vil også vurdrere nå tipper jeg rett.

Skrevet

Vel, for min del synes jeg ikke jeg fortjente denne regelrett hatefulle tiraden tilbake, bare for å ha kommet i skade for å ha vært litt i overkant spøkefull. Hvis jeg var vedkommende, hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg hadde lirt av meg noe så til de grader overdrevent barnslig som det siste innlegget en gang til. Denne personen har etter min mening dummet seg ut så det holder for alle som leser forumet. Snakk om å miste hodet.

Jeg har ikke til hensikt å terge på meg noen her inne, så dette kom som lyn fra klar himmel på meg iallefall. Jeg ønsker heller ikke å bli satt i bås som en "tøffing" i likhet med denne personen. Utsagnet hans får stå for hans egen regning, som et eksempel ikke til etterfølgelse.

mvh

apshai

Skrevet
Forrige innlegg er redigert til en mere barnevennlig verson.

Syntes din edit versjon var mere voksen måte føre diskusjon på som jeg anser mere seriøs :wink:

Kommer du til bimmers treffet i Oslo imorgen da Conan?

Skrevet

Har guttungen, ingen lapp og driver og bygger garasje/verksted og altan for harde livet :) Må ha dette ferdig før sommern er over. Spaen venter på og bli brukt :) Men neste mnd når myndighetene leverer tilbake denne og ting er ferdig bygd kommer jeg sterkere tilbake og vil prøve på noen treff her i østfold igjen. Les. festninga osv i halden-frstad og særp distriktet.

Skrevet

Conan,

Takk for at du endret det opprinnelige innlegget der du skjeller meg ut etter noter (til dels særdeles grove sådanne). Du viser storsinn og evne til å innse at du tok altfor hardt i, noe jeg setter stor pris på. Du var langt over streken (det tror jeg alle som leste innlegget er enig med meg i), og jeg innrømmer faktisk at jeg ble en smule nervøs (ikke så rart når du skriver at jeg burde ende under torva etc.). Man skal være forsiktig meg å uttrykke hat i så kraftige ordelag, da det kan tolkes bokstavelig (les:truende).

Ha ellers en fin helg,

apshai

Skrevet

Apshei, beklager den der. Hadde nettopp hadd et helvete her og det første jeg leste når jeg klikket inn på bimmers var den, så da lot jeg deg få hele skyllebøtta. Ønsker Dere en knall tur og håper mange dukker opp.

Beklager.

Mvh Conan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...