Søreng Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Skal bestille meg nye blinklys framme og ser GS skiller på med og uten "gaffel" feste.. Hviket skal jeg ha? Bilen er en 99 modell 320i coupe E46 Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Kan ikke se at de omtaler noe "gaffel-feste", men alle jeg har vært borti, inkludert originale, har jo en festeannordning som godt kan kalles "gaffel-feste". Går to plastpinner inn i to spor. Edit: Nå så jeg det, men uansett, er nok "gaffel-feste" på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja, kikket at det var slike plastpinner i går.. Men var det jeg og tenkte at det egentlig ikke var forskjell på festemekanismen, bare GS som tuller.. Takk for hjelpen uansett.. Da blir det bestilling i kveld Må bare finne ut om jeg skal ha klare med svart innmat, eller grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå