Gul Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Må skifte bærearmer foran, men tenkte å vente til begynnelsen av januar. Er det risikabelt? Kan det f.eks. gå ut over andre ting i forstillinga? Og en ting til: Jeg må smøre vinduene foran, for å få de til å gå raskere opp. Hvor gjør jeg dette? Må jeg åpne "dekselet"? Takker for svar!
haukland Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Kjører selv med delvis slitte bærearmer foran på bilen (e30) og vil ikke tro det har så mye og si med resten av forstillingen. Det med vinduet ville jeg bare sprayet på noe silikon spray fra biltema i alle kontaktflatene til vinduet, dvs langs pakninger/lister og sett om det ble bedre. Kan vel også være selve heisen som trenger smøring.
en325ic Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 jeg bytter med engang det er slakk i noe i understellet! slakke kuler fører til slitasje på dekk å størrebelastning på understell! hjullager eventuelt andre kuler i understellet å du får dåliere kjøre egenskaper.. koffer ikke bare bite i d sure eplet å bytte? ang silikon på viduspakninger er jeg ikke fan av! da dette medfører knirk etter vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå