ellingz1 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hei har en 318i e46 sedan som jeg var litt uheldig med her om dagen, slo en liten sprekk i bunnpanna, så den lekker litt olje. søkte litt på forumet,folk sier at man kan bruke kjemisk jern for å tette sprekker og slikt, sprekka er ca 5cm lang og 2-3mm dyp. jeg prøvde med kjemisk jern, uten noe særlig hel, kanskje jeg har gjort det feil, jeg kjøpte kjemisk jern på biltema, skal tåle tempraturer fra -30 til 115 grader. prøvde i går inne i garasjen på jobb, lot det stå å herde en stund, blei litt utålmodig, så etter to timer, så fylte jeg på olje å kjørte av hjem, prøvde på nytt idag, men da ute i -3 grader. lot det stå i 4 timer, men det ble litt mer tett, men ikke 100%. lurer også på om det er vanskelig å bytte bunnpanna på disse bilene? koster jo bare 2550 for en nye en...
kbteknik Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 det er rimelig enkelt, best hvis du har tilgang på en bukk
ellingz1 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 det er rimelig enkelt, best hvis du har tilgang på en bukk okei, så bra hva vil rimelig enkelt si? har lest at på nån bmwer må man jekke opp motoren, er det nødvendig på denne modelen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå