tolla Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Heisann, Når jeg starter bilen om morningen f.els, så går bilen utrolig merkelig på tomgang... Går helt vanlig i ca 5sek, så høres det ut som om det putrer i potta, og så går den vanlig igjen.... og sånn fortsetter det til eg har kjørt den varm... Når motoren er varm går den litt ujevnt også, litt under 1000 omrd og ned til kanskje 500omdr.... Er det tomgangs regulatoren som er gåen kanskje? Veit slangen til ånderøret er morknet(ødelagt), men bilen kan da vel ikke suge falsk luft der... What to do??
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Er noen gummislanger der fremme morknet har du garrantert noe falskluft som gjør at du får ugjevn tomgang. Her er det bare å sette seg i gang med byttinga
BreitBau Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Skal ike si åssen det er på 4`ern men på 6`ern er det piece of cake å bytte..
tolla Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Er noen gummislanger der fremme morknet har du garrantert noe falskluft som gjør at du får ugjevn tomgang. Her er det bare å sette seg i gang med byttinga Ok, da er det verre enn jeg trodde... Bestilte slange med en gang jeg såg det, så det eneste som mangler er å hente den;) Takk for hjelpa
tolla Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Skal ike si åssen det er på 4`ern men på 6`ern er det piece of cake å bytte.. Er utrolig lett å komme til slangen... Så det er nok piece of cake på den lille 4'ern også
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Håper da ikke jeg gav uttrykk for at det var 2 timers arbeid da? Mente heller at det bare var å sette i gang, hvorfor kjøre med noe som ikke funker lsikt det skal? Da får hvertfall jeg hetta
tolla Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Håper da ikke jeg gav uttrykk for at det var 2 timers arbeid da? Mente heller at det bare var å sette i gang, hvorfor kjøre med noe som ikke funker lsikt det skal? Da får hvertfall jeg hetta Har hatt bilen en uke nå, så jeg har nok fått hetta jeg også... skal skifte bakdempere, viskosekobling, bremselys i vinga, balansere vinterfelgene imorra... irriterende sånne småfeil...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 8, 2007 Skrevet Desember 8, 2007 Personlig er det småfeilene som tærer mest for min del også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå