bimmert Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 lurer på hvordan man fikser kantkjørte felger når kanten er chrom/polert? er snakk om Zito Zeus felger. trur det er chrom eller polert. lurer på å kjøpe noen som er litt kantkjørte.. kan dette gjøres selv eller må til forhandler? evt. pris?? noen som vet? haster litt:p mvh petter;)
Steffan C Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Dette kan helt sikkert Felgservice hjelpe deg med. Selv ble jeg meget fornøyd med jobben di hadde på mine kantkjørte felger. Men de er ikke chromfelger da .
feedon Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 lurer på hvordan man fikser kantkjørte felger når kanten er chrom/polert? er snakk om Zito Zeus felger. trur det er chrom eller polert. lurer på å kjøpe noen som er litt kantkjørte.. kan dette gjøres selv eller må til forhandler? evt. pris?? noen som vet? haster litt:pmvh petter;) jeg leverte borbet a felgen mine til felgservice i ski (østfold) der rettet de dem sveiset felg sveiset kantene hele og pene og polerte kantene for 1200 pr felg. blir som nye.. med mindre du er dreier og har alt det rette utstyret så trur jeg ikke jeg hadde prøvd meg på det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå