Pilsen Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Heisann.. Driver å handle deler til et turbobygg på en 2,5l 12v om dagen, har ei eta veiv liggende og lurer derfor på diverse. har planer om å bruke 2,5l blokk og topp, MLS 3mm pakning, arp studs tip toppen og arp råde bolter. Regner med at det er en fordel å få portet og sveiset toppen. Frister veldig med wiesco stempel og pauter råder, men vil først høre litt om hva slags org deler man kan bruke, Har planer om neddreide stempel og ballansert bunndel. Hva slags stempel og råder burde jeg bruke for å få en mest holdbar motor, og hvor mye burde jeg ta av stemplene? er det en fordel å ta ut noe i forbrennningskammeret i toppen? Hva slags påkjenninger tåler de orginale vippe armene? når kan jeg få behov for større ventiler? Kamaksel? hva egner seg? hva er billigst? kjøpe en kamm, eller få slipt om en orginal kam?
thorbis Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 kan bruke m50b25 vanos stempler og råder. davil du få en ganske lav komp. rundt 8 trur jeg det er. søk på PPF forumet der står det masse ang turbokonvertering av m20 og ombygging til 2.7 osv. mvh thorbjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå