Gå til innhold

1984 e30 323 (uten motor og gir) selges M/mangellapp.


Pilsen
 Share

Anbefalte innlegg

heisann..

Kan jo tenkes att noen er intr i en prosjekt bil, så legger derfor ut ene prosjekt bilen min til salgs.

Er orginalt en 323i (altså med skivebremser framme og bak) som jeg har hatt en 2,7 liter i, motor er solgt så bilen står uten motor og girkasse.

Sitter gule KONI justerbare dempere rundt om, med 60/40 senkesett. Komplett M-tech 1 styling rundt om, lyktelister.

Sitter m-tech interiør i bilen nå som er slitt, men følger med en sjåfør og en passasjer stol som fremstår som bra(kun ett lite hull i passasjerstolen.) Samt dørsider i skinn framme og bak. Sitter ett sportsratt i bilen og orgratt følger med. det er lagt opp kabler til annlegg.

Det som må gjøres for att bilen skal blir godkjent er å bytte:

2 x indre bærebru kuler framme.

1 x indre endeledd V side framme.

2 x foringer til bakstillingsopphenget(følger med i powerflex)

1 x stabeliserings stag kule v side framme.

1 x sjekke med BMW hva godkjent slark i tannstang/snekke, og eventuelt etterstramme.

Pluss att man må skaffe papirer på senkefjører, eventuelt bytte til orginale som kan følge med.

Bilen er hel og pen og se på, - noen lakkrustbobler forran takluka, samt en liten bulk i frontfangeren.

Bilen står nå på bra hakkapelita 2 pigg dekk på org BMW felg, og 215/40-17" på 7,5x17" sommerfelger følger med(BRA mønster)

Har også MASSE ekstra deler som følger med, frontspoiler, instrument med hvite skiver, midtkonsoler, rute sett, lykter +++

legger ved noen bilder fra slik bilen så ut i sommer, bilder av skader og diverse kommer i løpet av noen dager.

Bilen står like ved Fagernes i Oppland og må hentes på henger.

BUD??

Kim

967v8jz1fuji2yugy1tl_thumb.jpg

kmawim6f5c3wj6fvmdhr_thumb.jpg

vmwlwfb8au1721pr6xbm_thumb.jpg

wwhmnapa5vnlnuyxub51_thumb.jpg

0dnyutsk3xgk5bf163jt_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust er ikke så galt, er sveisa noe rust i gulv av tidligere eier, så dette er opp til hver enkelt og vurdere om man vil ta igjen. Hjulbuer er bra. Synelige skader er igrunn bare bulken i fangeren(bilde kommer) og rust boblene på taket(bilde kommer).

Km stand er ca 194tusen, men har bytta speedometer da det som satt der når jeg kjøpte den tok kvelden;) Har det enda.

Åpen for bud, men ikke skammbud.

Å nei, bilen selges ikke i deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er takluke på den.

Her kommer det ett bilde av bulken på frontfangeren,

Som dere ser på bildet er det ikke så ille, er mest stål fangeren som har fått det litt:

1h7xz60fbtx1zph1w89g_thumb.jpg

Dette er ett bilde av den verste bobla på taket, det er 2-3 til, men disse er ikke så "ille"

32x8j3skb7duwsjvm9oi_thumb.jpg

2 generelle bilder av bilen tatt nå i senere tid:

lbz1gllk63f3stvnndu8_thumb.jpg

yzd7njfdijngrvzlvpt6_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få sommerhjula og ett blinklys;)

Neissda, budet er notert, men da selger jeg den heller i deler, får igjen mere enn 5000 for 17" med nesten nye dekk, m-tech styling, m-tech intriør, koni dempere, ++

Repp for 10-15 tusen? delene du trenger for å få den igjennom kommer på ca 2500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen siden Juli, når den ble lakkert aner jeg ikke.. Kvaliteten på lakk jobben er helt grei, ser ut som det er fagfolk som har gjort det.

Er som sagt ett prosjekt som selges her, noe arbeid må på beregnes, beholder jeg den, blir det nye lakk til våren uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...