Rogern Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 har en meget bra 320i e36 motor som nå er utplokket p.g.a m3 ombygging. km.stand er uvisst da d ikke er originalmotorn i bilen.. uten vanos ingen ulyder og gikk godt. har alt til ombygging hvis noen trenger d radiator,girkasse,mellomaksel,komplett bakstilling med skivebrems,. kan også få med komplett eksos med effektpotte fra koed. pris? litt avhengig av hva du vill ha med...
Rogern Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 hvis du vill bygge om din 318 så har jeg alt for å få din ombygging godkjent da alt kommer fra samme bil blir d også mye lettere og dokumentere delene. hvis du kjøper alt: motor gir (litt sliten kasse) eksos, med supersprint? potte kjøpt på koed mellomaksel komp. bakstilling supersport bakdempere supersport fjærbein med 40-40 supersport fjærer(tuv) alt av bremser hvordan høres 8000 ut? d må være billig.
Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 hvordan er denne motoren til turbo-bygging? me tanke på det ikke er vanos..
Rogern Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 med eller uten vanos spiller vell ikke noen stor rolle, men ser mange kobler ut vanosen på seriøse turbobygg.. også lettere uten da du slipper å sette d sammen igjen hvis du skal av med topp o.l 5000 for motor så blir kassen med på kjøpet
Rogern Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Lyst å selge bunpanne + oljesil? nei.. hvis noen kjøper den uten dette så er d jo greit men
turbo4x4 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 hva med ledningsnett? er meget int i å kjøpe alt sammen... mvh fredrik. ombygging fra 318 (e36)
Brættis Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Hvor bor du? Dene hadde passet bra i e30`n min... Nyttårs salg på motor, girkasse, lednings sett og mellomaksling?
Rogern Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Hvor bor du? Dene hadde passet bra i e30`n min...Nyttårs salg på motor, girkasse, lednings sett og mellomaksling? du trenger vell eksos også da? 5000 for motor/med nett og hjerne, gir ,mellomaksel og komplett eksos med effektpotte ifra koed med dobbel dtm utløp. grom lyd! ps kassen har en tendens til å rape i noen gir når den er kald, men når den er drifftsvarm er den helt normal. Motorn er god som gull.
Rogern Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 en på forumet her som kansje skal ha den når jeg kommer hjem. (er på jobb) han har bydd 1500,- legger den ut for salg med bilde hviss han ombestemmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå