thorbis Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 har som sagt en komplett m20b27 med 325 topp som er bygd om til motronic uten følere på girkassa,(ledningsnett fra en 91 5serie e34) føler foran på veivhjulet. har tatt av topp og alt utvendig på motor for og overhale den og bygge turbomotor av den men har fått noen andre innfall så bare lurte på hva jeg kan få for noe slikt. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 passer denne rett nedi en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 ja det gjør den, men veit ikke om jeg skal selge den enda. har bare gått litt lei alle m20 turbone der ute så driver og tenker på no nytt bare. skal si ifra hvis jg skal selge, da kommer den for salt her på forumet. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 oki=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 ingen som har no peiling på ca hva jg kan ta hvis jeg skal selge en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 7000kr for kun motor er vel en ok pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå