///Lasse.B Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 som topic sier er jeg på jakt etter M replica felger, M3 eller M5 splitt felger. i dimmensjon 17" / 8". dekk skal jeg ikke ha siden jeg allerede har 4 nye liggende. helst strøkene men hvis du har noen liggende som er litt flassa si i fra så jeg kan vurdere om det finnes forskjellige typer m3/m5 felger så aner jeg ikke hvilken type/år eller hva en de jeg er på jakt etter er men bare sleng opp et bilde=) grunnen til dette er at jeg bestillte M5 felger men idiotene sendte felger med forskjellige farger og prdusenter...2 av hver. å jeg klarer ikke å oppdrive noen andre siden de fleste har jo sluttet å selge disse pga BMW er litt hissige på replica felger. og gjerne legg igjen en link eller navn på et sted som selger disse enda å som du veit har på lager. Mvh lasse
Bullet Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg har 4 veldig fine M5 felger som står på en e34, aner ikke om de er orginale eller ikke, har ikke tatt de av bilen enda, men det står 2 nye framdekk på (de bak er ikke så mye igjen av). 235/45-17. Hvis du er intr. så kan jeg sende deg et bilde på mobilen...
Gjest Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 har disse to settene til salgs.. ta kontakt på pm.
Bullet Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Her er felgene mine.. Tror de er 8,5 og 9,5 brede..
Bullet Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Lettere sakt enn gjort å legge inn bilder her
///Lasse.B Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 bmw-e36-e46: Fahh de var jo nice da, synd jeg måtte ta de som jeg hadde bestillt *angre* Dem sa at de kunne lakke de om å da var det greit for min del...Skulle jeg aldrig gjort. Takker for responsen anyways =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå