Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier er jeg på jakt etter M replica felger, M3 eller M5 splitt felger.

i dimmensjon 17" / 8". dekk skal jeg ikke ha siden jeg allerede har 4 nye liggende. helst strøkene men hvis du har noen liggende som er litt flassa si i fra så jeg kan vurdere ;) om det finnes forskjellige typer m3/m5 felger så aner jeg ikke hvilken type/år eller hva en de jeg er på jakt etter er men bare

sleng opp et bilde=)

grunnen til dette er at jeg bestillte M5 felger men idiotene sendte felger med forskjellige farger og prdusenter...2 av hver. å jeg klarer ikke å oppdrive noen andre siden de fleste har jo sluttet å selge disse pga BMW er litt hissige på replica felger. og gjerne legg igjen en link eller navn på et sted som selger disse enda å som du veit har på lager.

Mvh lasse

Skrevet

Jeg har 4 veldig fine M5 felger som står på en e34, aner ikke om de er orginale eller ikke, har ikke tatt de av bilen enda, men det står 2 nye framdekk på (de bak er ikke så mye igjen av). 235/45-17. Hvis du er intr. så kan jeg sende deg et bilde på mobilen...

Skrevet

bmw-e36-e46: Fahh de var jo nice da, synd jeg måtte ta de som jeg hadde bestillt *angre* Dem sa at de kunne lakke de om å da var det greit for min del...Skulle jeg aldrig gjort. Takker for responsen anyways =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...