Prodigt Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Noen som har en vindusvisker bryter til en e30? klarte å knekke min noen som har? Haster litt kan du si:p
Prodigt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Ja, står en der, men den står øverst på haugen:s
glenn.G Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Ja, står en der, men den står øverst på haugen:s jeg har
Prodigt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Ja, står en der, men den står øverst på haugen:s jeg har hva skal du ha for den? må vel ha innmaten og det oxo
glenn.G Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Ja, står en der, men den står øverst på haugen:s jeg har hva skal du ha for den? må vel ha innmaten og det oxo jeg har hendelene til begge sider med ledninger. kan få det for 350 +frakt
bmwhans Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 jeg har også begge sider med ledninger. 200 + frakt. evt en femtilapp for den ene hvis du bare trenger den send en pm i så fall
Prodigt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Ja, står en der, men den står øverst på haugen:s jeg har hva skal du ha for den? må vel ha innmaten og det oxo jeg har hendelene til begge sider med ledninger. kan få det for 350 +frakt Jeg trenger kun det ene med innmat, det knakk liksom inni feste der, gir ikke 350 for en sånn en nei
Prodigt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 jeg har også begge sider med ledninger. 200 + frakt. evt en femtilapp for den ene hvis du bare trenger den send en pm i så fall PM sendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå