Ostespiller Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hei hei, Skal endelig starte motoren. Er første gangen den skal ute å kjøres på nesten 2 år. Så er litt spent kan du si. I den sammenheng, lurte jeg på om det er noen som har en Bredbånds Lamda til rådighet. Evt. noen som kan låne meg den. Kan gi depositum om du er skeptisk Eller være der sammen med meg, når jeg prøver de første kilometerne på veien Håper på positiv tilbakemelding
lloydsb Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Første bilde jeg har sett av bilen! Så jo ut som du har noe på gang. Uten at jeg har sett, har du projeskt tråd? hvis ikke så få slengt opp noen flere bilder. Film er et must med startup! Farge har du planer om, på herlighet'n?
Kristov Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Når er det snakk om? Føret nå er vel ikke det gunstigste for test av en slik maskin...
2RE_Racing Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Dette var lovende..! Krysser fingrene for at oppstarten går bra! Forresten, hvor får man tak i et slikt innsug?
Ad|oS Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Må bare få ønske deg lykke til! Husk bare å ordne et filmklipp...
Ostespiller Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Dette var lovende..! Krysser fingrene for at oppstarten går bra! Forresten, hvor får man tak i et slikt innsug? Det er Protrim som har agentur på det i Norge. Men vill kanskje vurdert å bestille det fra utlandet. http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
Ostespiller Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Første bilde jeg har sett av bilen! Så jo ut som du har noe på gang.Uten at jeg har sett, har du projeskt tråd? hvis ikke så få slengt opp noen flere bilder. Film er et must med startup! Farge har du planer om, på herlighet'n? Har en prosjekt tråd. Men vil ikke avsløre for mye av planene Så har fjernet mye fra den. Planen om farger av gått litt frem å tilbake. Men nå lener jeg meg mot. Alpinhvit i kombinasjon med svart og Karbon detaljer.
Ostespiller Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Når er det snakk om?Føret nå er vel ikke det gunstigste for test av en slik maskin... Føret spiller ingen rolle. Har vinter dekk på den. Å skal i tillegg plukke bilen fra hverandre å sandblåse hele chassiet rett over nyttår. Så salt å skit er ikke så farlig. Må bare få kjørt den inn litt først, for å sjekke alt er greit. Må jo selvfølgelig ordne ECM system.
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 hmm.. Har da sett film av denne bilen starte og gå før jeg? Ligger det ikke film av den på Youtube? Eller er det en annen bil? "Ostespiller" som har lagt ut filmen på youtube, tenkte det var deg
Ostespiller Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 hmm.. Har da sett film av denne bilen starte og gå før jeg? Ligger det ikke film av den på Youtube? Eller er det en annen bil?"Ostespiller" som har lagt ut filmen på youtube, tenkte det var deg Jepp, var i fjor vinter. Ingen som har mao. Blir vel pent nødt til å kjøpe en da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå