BmwBoy///M Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 hei folkens. jeg har en e39 touring, som skal senkes. men hvor mye kan jeg senke bilen med org dempere? ønsker ikke veldig lav bil. tenkte noe som 40/25. noen som har noe forslag? helst TUV godkjent. er ikke høyde just bak. takker for svar
Mikke1981 Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Skal helst ikke senke mer en 40mm når man har org dempere! Og 40/25 høres ut som en grei senk så blir ikke bilen for lav bak værtfall! Og da vill jeg tro bilen blir like lav bak som foran.
lloydsb Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 hei folkens.jeg har en e39 touring, som skal senkes. men hvor mye kan jeg senke bilen med org dempere? ønsker ikke veldig lav bil. tenkte noe som 40/25. noen som har noe forslag? helst TUV godkjent. er ikke høyde just bak. takker for svar rundt om 40\20 er fint.. Kan greit senke 40 foran og 20 bak på org dempere, men ikke noe mer! Er de slitte og gamle de demperne? Hvis, så annbefaller jeg ikke så mye senk foran.
BmwBoy///M Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 hei folkens.jeg har en e39 touring, som skal senkes. men hvor mye kan jeg senke bilen med org dempere? ønsker ikke veldig lav bil. tenkte noe som 40/25. noen som har noe forslag? helst TUV godkjent. er ikke høyde just bak. takker for svar rundt om 40\20 er fint.. Kan greit senke 40 foran og 20 bak på org dempere, men ikke noe mer! Er de slitte og gamle de demperne? Hvis, så annbefaller jeg ikke så mye senk foran. demperene er nesten ett år gamle burde vel fungere bra lengre dem? noen steder å anbefale å kjøpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå