panzerkonge Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 skal selge en -89 mod 520i sort metallic. IKKE eu ok! motor går veldig fint. Senket med 17" felger. helt grei bil. ca 4000... eller skal vi si 3500 ved hurtig avgjørelse Ring 90696115 for info. Bilen står i Haugesund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 For langt unna.. Faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snook Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Hva må til for eu godkjenning? års avgift betalt? Har du bilde?? Lyst på en billig vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Seidl Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 kan gi deg 6000 om du kjører til kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkonge Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 veldig til respons. Ser ut som den er solg nå. tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 hadde sikkert fått mere respons om du hadde giddi og svart på pm da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 hadde sikkert fått mere respons om du hadde giddi og svart på pm da! Til den prisen og det lille inntrykket jeg har fått av dette, så er den vel borte for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 joda, men jeg sendte han en pm rett etter han la den for salg her.skulle vell gå an og få et svar da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Been there. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkonge Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Sorry då. Har vært uten data på jobb å ikke hatt tid til å svare, men folk har ringt på bilen å kom kjappere igjennom. Sef hadde eg svart på pm hvis eg hadde sett den først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Sorry då. Har vært uten data på jobb å ikke hatt tid til å svare, men folk har ringt på bilen å kom kjappere igjennom. Sef hadde eg svart på pm hvis eg hadde sett den først... Er som regel en folkelig forklaring på alt, og siden tlf er oppgitt så kan man takke seg selv ja. Men enkelte ganger skjer det at det blir lagt ut ting for salg og responsen er lik null når man melder sin intr. Men som sagt. Tlf. var oppgitt her fra første stund, så her kan vi takke oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg