teekay Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 får kun varme i varmeapparatet på min e36 320ia. Dette er et vanlig varmeapparat med en sone. Uanset hvordan jeg vrir termostatbryteren avgir den kun full varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 noe som har knekt da dra bryteren rett ut, så finner du ut av det... bare å være litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teekay Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 er nokk ikke bryteren i seg selv nei. Da må d eventuelt vere elektronikken i bryteren (potensiometeret), da de andre bryterene fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 er det elektrisk altså.... på de orginal bilene jeg har sett uten klima er det nemlig vaiere som går nedover men men ... det er min erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 jeg har et tilsvarende problem med min e36. det er to sone klima, men det er bare varmt uansett hvordan jeg vri og stiller. spiller ingen rolle om AC er på eller ikke. noen som vet hva dette kan være? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teekay Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 er ikke vaier nei. har ikke hørt om d på e36. Har hatt flere e30, og der har d vert vaier. har lest litt innpå her at det kan vere en magnetventil som sender kjøleveske til varmeapparatet har hengt seg opp. Skal sjekke dette i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå