Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 noen som har peiling på kor man får tak i m3 vader skinn seter??
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 så faktisk framseter på ebay til 300 men det stemmer nok ikke... må nok over broa eller kanskje over pytten edit... 999 for komplett, og 399 for framsetene...
Bmweee Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 var det så gale pris på det komplette settet, 5500 et eller annet? noen som vet hva frakt og sånt bruker og ligge på?
Espen M33 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Men vader er jo ikke skinn. Det er vel stoff/alcantara. Skjønner ikke hvordan enkelte får det til å bli skinn altså. Ser at til og med bmw forhandlere kaller det skinn, og det er jo strengt tatt en stor bløff.
Thomaz Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Vader er typen setene er er.. For vader i både skinn og stoff..
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M3-V ... enameZWDVW syntes det ligner veldig på "skin" i mine øyne da! vader er navnet på setene... bmweee: på kun setene så står det nesten 200 dollar i frakt i usa... men du kan jo som regel regne opp mot dobbel pris... men, nå vet du prisen på et fra usa, så hvis du finner et fra Feks sverige, og der skal de ha 13000, så kan du regne og tenke litt selv
kbteknik Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 ligger ofte herinnne til 10-12000 komplett.. skal jeg finne et til deg? farge?
bård Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 billigsteløsningen er jo å hente en billig 3l m3 coupe i tyskland og selge resten i deler, da får du billig vader interiør..
opt Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 ligger ofte herinnne til 10-12000 komplett..skal jeg finne et til deg? farge? ikke i svart skinn, da snakker vi 12-15. ofte? sjelden kaller vi det. det dukker opp noe i ny og ne, det gjelder å følge med.
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Tror det ligger ett sett på autodb eller finn nå (hvertfall i går) til 9500kr. For 10lapper får du vaderinteriør+svart taktrekk... Var i lyst skinn om jeg ikke husker feil. Stod at det var 100% strøkent
opt Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Tror det ligger ett sett på autodb eller finn nå (hvertfall i går) til 9500kr. For 10lapper får du vaderinteriør+svart taktrekk...Var i lyst skinn om jeg ikke husker feil. Stod at det var 100% strøkent det til 9500 er grått stoff/alcantara. alt som ikke er svart ligger alltid noe lavere i pris.
-Anders- Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Men vader er jo ikke skinn. Det er vel stoff/alcantara.Skjønner ikke hvordan enkelte får det til å bli skinn altså. Ser at til og med bmw forhandlere kaller det skinn, og det er jo strengt tatt en stor bløff. Kommer stolene fra en M3 coupe er det vader stoler, uavhengig om det er skinn eller alcanatara/stoff. Hvis kun stoff stolene heter vader, hva heter da skinnstolene?
Bmweee Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 ligger ofte herinnne til 10-12000 komplett.. skal jeg finne et til deg? farge? tjaa, det kan du, finner du et skal eg jammen vurdere å kjøpe et før eg får bilen:P vil ha sort skinn seffølgelig:) takk på forhånd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå