gnmfr Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Har en mercedes c220sport som jeg vurderer og selge/bytte til sommeren men lufter den først her litt i vinter så hvis noen er intr i bilen send pm.. Her er litt fakta om den: Full riegerstyling,haifinne,øyelokk,bakrutesenker og spoiler. rieger stylinga er TUV godkjent har papirer Originalt carboninteriør. Skinnratt Originalt sportunderstell ny lakk i begynnelsen av 2007. Ble lakert pga stylingen og vaskeriper var helt rustfri fra før av også. El vinduer og takluke som kan styres ved bruk av nøkkelen og inni bilen. Cruisekontroll. 19tommere 9 toms me 235dekk. 15 alu felger med bra dekk om vinteren. Effektanlegg. Ledbaklykter(tok disse av igjen pga synes bilen mistet litt av stilen men Følger med ny pris var 2700 pluss frakt spredere Selges uten stereo men di 8 originalhøytalerane kan jeg putte i speller Meget bra. Tonede ruter. Klare sideblinkers galvanisert. Bilen har gått 280 men motor er byttet til en 98 mod og bruker ikke olje. 100 prosent strøken bortsett fra en liten flenge i førersete. Importert fra tyskland går bedre en 320 og 318is e36;) som mange nyere mercedes ruster ikke denne så fort pga den er produsert før mercedes byttet stål leverandør Det som skiller sportèn fra en vanlig c klasse er som du ser på bildene: baklykter, grill, frontlykter, carboninteriør, sportsunderstell(ca 4-5cm lavere) Ønsker og bytte i e36 coupe men ønsker ikke idiotiske bud 220 sport er en sjelden bil og mener selv den er verdt 80000+ Mvh Kristoffer.. Bildene er desværre tatt ml mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Send meg en PM når det nærmer seg salg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Blir ikke noe problem å selge denna til våren Tøff kjærre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Send meg en PM når det nærmer seg salg a? Skreiv kanskje litt misvisende i teksten den er til salgs nå, men tror jeg kan få mer for den til sommeren så da legger jeg den ut på autodb, finn.no osv... men dukker en opp med 80000 eller en bmw e36,46 som er grei så forsvinner den fra min garasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Send meg en PM når det nærmer seg salg a? Fra BMW--->MB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 hvor bor du*?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 hvor bor du*?? Skien i telemark;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Send meg en PM når det nærmer seg salg a? Fra BMW--->MB? Kunne vært mye verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå