Infinity Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Noen som vet hva dette kan skyldes? er en ombygd bil, som han idioten har fløtta over hele innvendig ledn. nett osv(tror jeg i det minste). Og sikringer osv har jeg seff sjekka, ikke dårlig kontaktflater osv. Noen som kan forklare meg hvilke(t) releer som går til baklysa? Og hvor skal jeg begynne å feilsøke..? Har kun blinklys og ryggelys og skiltlys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 bruke en slik til å måle strøm med, og se om det er strøm i kontaktene bak... hvis det er det, er det jo bare å klippe og lodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ja, det er jo lissom det jeg har gjort da, skrev at det ikke kom strøm til baklyktene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 hmmmm.... du har jo noe lys da... så da er det jo strøm... men sikkert en som ikke er helt kompetent som har gjort det da hehe... da, kan jeg nok ikke hjelpe deg så mye... lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Har ikke strøm i kontakta i lyktene annet enn ryggelys og blinklys nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå