E34_forever Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Eg har funnet meg ein delebil i nærheten. Ein 89' 520I med manuell, går det an og bygge om min 92' 525IA til manuell med den girkassa, mellomakslinga etc, som finne på 520I'en? Kva må eventuelt gjerast? Svinghjul må vel byttast rekna eg med... Men må ledningsnett byttast, oppheng etc. Også var det godkjenning da...? Ps. Eg har eit ledningsnett som høyre til ein 525TDS som går frå instrumenta til giren og til OBC. Det må vel vera godt brukande? Takker for all hjelp
kbteknik Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 ikke noe problem.. litt jobb bare men å bygge en 520 m20 girkasse på en m50 er ikke best.. du får ikke alle bolterne på.. du må ta svinghjul og centerleie fra 520 motoren.. resten er bolt on
E34_forever Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 På vilken måte er det ikkje best meiner du? Tåler ikkje girkassa effekten? Ellers kan eg vel bare bruka det ledningsnettet eg har frå den 525TDS'en? Eller er det og forsjelligt frå M20 til M50? Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå